Dag meiden, Ik heb vannochtend getest negatief heb wel echt symtonem wil natuulijk niet altijd wat zeggen maar goed hier zijn ze: - Last van mijn borsten(normaal ook maar anders) - aders op borstkast en borsten(normaal nooit) - Donker randje om tepels(normaal nooit) - opgezette buik hij is anders als normaal - ongi pijn sinds ei(normaal nooit) - missenlijk/maagzuur met vlagen (normaal nooit) - rugpijn vanaf ei(normaal ook wel maar niet zoveel en erg) - missenlijk na tandenpoetsen had ik bij mijn eerste zwangerchap ook - ontzettend moe Symptonen wil natuurlijk niet altijd wat zeggen maar net zo als die aders en donker randje om mijn tepel vind ik wel raar. Nou ik heb dus vannochtend getest met gevoelige testen en die was negatief ik weet dat je het besten tot je nod kan wachten en minimaal 2 dagen tussen een test kan laten zitten maar zijn er ook meiden die 1 dag negatief testen en een dag later wel positief. Groetjes Daliya
Hoi Daliya Ben je al overtijd? En zo ja hoeveel dagen? Dan kan het zijn dat je HCG nog niet optimaal is om de test positief te maken. Dus inderdaad over 2 dagen nog een keer testen Fijn he die onzekerheid?
nee ik ben nog niet overtijd mijn nod is 30-10 ik heb zoon hekel aan dat gewacht en zeker omdat ik deze rare symtonen heb.
Ja dan zul je toch nog even moeten wachten tot donderdag. Als ie dan nog negatief aangeeft dan nog maar weer een paar dagen wachten met testen. Bij sommige wordt het HCG pas laat aangemaakt...
Zo herkenbaar deze symptonen! alleen dat wachten, dat duurt zo lang. Maandag de 2e kan ik pas testen... Begin dit jaar had ik dezelfde symptonen als ik nu heb deze week. Toen had ik 3 dagen van te voren getest, deze was toen negatief. Na 3 dagen overtijd opnieuw getest, toen wel positief. Helaas is het na 10 wkn niet goed gegaan, dus maakt dit het wachten extra spannend. En ja, advies? toch het wachten tot donderdag.
nou ik hoop voor je dat het raak is, ik heb mijn eigen in weten te houden vanochtend dus heb nog niet getest dus nou kijken als ik me morgen ook nog in kan houden heel veel suc6 en ik hoop dat het raak is voor je. Groetjes Daliya
Hoi Daliya, heb je je vanavond ook nog in kunnen houden? Jij ook veel succes, hou je me op de hoogte? en dank je wel, ik hoop ook dat het raak is. Groetjes!
Hoi Shel, IK ben net ongi geworden helaas volgende ronde beter ik vind sommige symptomen wel raar die ik had omdat dat ik dat normaal echt nooit heb maar ja zo zie je maar weer hoe goed je lichaam je voor de gek kan houden, heel veel suc6 en ik blijf voor je duimen en hou me op de hoogte. Groetjes
Hoi Daliya, wat jammer zeg. Idd volgende ronde beter. Ja je lichaam kan je soms best voor de gek houden, hoe groot het verlangen is; des te meer symptonen denk ik dan. Hou je alles bij (in een boekje ofzo) voor jezelf? Zo weet je de volgende keer of het dezelfde symptonen zijn, dat ben ik bij de eerste ronde vergeten kom ik nu achter. Ik hou je op de hoogte. Maandag zou m'n eerste mogelijke ongi dag kunnen zijn, hopelijk niet en kan ik het geduld opbrengen om pas vanaf dinsdag ofzo te testen. je hoort van me. Groetjes!
Hoi Shel, Ow spannend maandag ik hoop het voor je. Ik heb de symtomen elke maand bij gehouden maar het is al 3 maanden anders wat ik voel er zit geen regelmaat in de ik schrijf het niet meer op want ik merk als ik dat doe datik er teveel mee bezig ben. Ik heb bij mijn eerste ook niets bij gehouden en was toen 2e ronde zwanger en was er toenook minder mee bezig, en het is toch fijner dan opschrijven en denken ja het is weer anders als vorige maand dus dan denk ik zou het! maar nee weer ongi. Hou me wel op de hoogte he als je meer weet. Groetjes Daliya
Hoi Daliya, helaas vanmiddag al ongi. Wat kan je geest/lichaam je toch voor de gek houden... Volgende maand nieuwe ronden nieuwe kansen dan maar. Hou je me op de hoogte hoe het met je gaat? Ik ga eerst deze week maar even doorkomen, de teleurstelling is gelukkig al wat afgezwakt vandaag. T wordt maar tijd dat ik m'n gedachten er wat minder mee bezig laat zijn, kijken hoe dat gaat. Groetjes, Shel
Hoi Shel, Ow wat k*t dat je ongi bent geworden Ja je lichaam kan je echt voor de gek houden ik probeer ook wat minder op deze site te zitten ik ga ook niet meer opschrijven wat ik allemaal voel ik ga er ook echt proberen wat minder mee bezig te zijn ik zal je op de hoogt houden hoe met met me gaat hou jij mij ook op de hoogte? je kunt me altijd prive berichtje sturen. Groetjes Daliya