Hey temp meiden, Ik heb me voorgenomen vanaf volgende ronde te gaan tempen, als ik deze week ongi word. Nu is mijn vraag, hoe tempen jullie? Oorthermometer, rectaal, of nog anders?? Groetjesss
Oraal komt toch op hetzelfde neer als oorthermometer?!?! Tenminste dat heb ik in de opleiding altijd geleerd. Maar ik zie mezelf gewoon niet elke ochtend rectaal tempen pfff ik heb het zo lang mogelijk uitgesteld, mja is misschien toch maar beter om eens te gaan doen nu.
ik temp elke ochtend rectaal dat is de beste manier, maar moet zeggen dat wanneer je een goede oor thermometer hebt die best nauwkeurig meet want ik meet bij mij op het werk de zelfde waarde als ik rectaal meet.
Wij gebruiken op het werk ook oorthermometers voor onze patienten, dus zo erg wijken die niet af. Mja misschien toch maar rectaal gaan meten vanaf 11dec. Tenminste..... als dan mijn nieuwe cyclus begint
succes ik zelf vind het geen moeite hoor heb de thermometer op mijn nachtkastje liggen. hahahaha en het is zo gepiept.
hoihoi, Ik ben ook van plan om de volgende ronde te gaan tempen. Nu lees ik overal dat dat 's ochtends moet, voordat je je bed uitgaat. Steeds op hetzelfde tijdstip. Maar nu vraag ik mij af of het nog uitmaakt of je 's nachts naar de wc bent geweest? alvast bedankt!
Ik temp al 2 maanden rectaal... Elke dag rond dezelfde tijd smorgens voordat ik mn bed uit kom, zo krijg je het duidelijkste en eerlijkste beeld
ik temp vaginaal, ook zo veel mogelijk rond dezelfde tijd. Ik geloof dat t niet uit maakt als je in de nacht naar de wc moet, als er maar ongeveer 3 uurtjes slaap tussen t weer gaan slapen en wakker worden zit. Ik heb zelf een kleine die als ie ziek is nog weleens wil wakker worden en als t dan al half 6 is ofzo (meet normaal om 6 uur omdat manlief dan moet werken) meet ik om half zes al, omdat als je bent opgestaan de temp gaan schommelen. Dus altijd tempen meteen na wakker worden, voor je iets gaat doen of zeggen . En zoveel mogelijk rond dezelfde tijd. ik zet in t weekend meestal mn wekker. en natuurlijk altijd op dezelfde manier met dezelfde thermometer .
Ik temp rectaal en (bijna) elke dag op hetzelfde tijdstip, in het weekend zet ik mijn wekker, op maandagmorgen moet ik heel erg vroeg op dus dan temp ik eerder als dat ik normaal doe (scheelt een half uur / drie kwartier), maar dat maakt bij mij weinig verschil t.o.v. de andere dagen.