13 september ongesteld geweest. Paar dagen voor verwachtte ovulatie aan het klussen geweest. Af en toe wat gerommel in mijn buik gehad maar meer niet. Nu had ik dus afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden, maar dat ben ik dus nog steeds niet. Heb wat zwangerschapstesten gedaan. Zaterdag met predictor en die was heeeeel licht positief. Nu een van de DA voor me liggen en die zegt niks. Ik weet dus even niet meer wat ik moet denken nu. Iemand een idee wat te doen? Nog langer afwachten??
Ik zou even een heel gevoelige test halen. Die van de DA schijnt veel hcg nodig te zijn. Heb je geen foto van de vage test? Liefs
Gebruik liever niet een Predictor. Er zijn hier veel vrouwen die negatieve ervaringen hebben met een Predictortest! Dan kwam er een licht streepje, maar ze bleken niet zwanger. Ga liever naar de apotheek voor een huismerktest of wacht nog even een paar dagen voordat je een DA-test doet. Ben je al lang gestopt met de pil/anticonceptie trouwens?
Ik zou even een ander merk halen en die doen, zoals clearblue of iets dergelijks. Predictor zijn erg onbetrouwbaar, ik had vorige week ook een licht streepje maar ben niet zwanger. En verder zit er niets anders op dan afwachten! Mijn ongi was ook 13 sept. Dacht mijn ei de 22e gevoeld te hebben maar zit nu dus op dag 30 en nog niets. Als ik volgende week maandag nog niets heb test ik weer.. Mijn laatste nega test was vrijdag.
In januari is mijn spiraal weggehaald. Dus daar kan het niet zoveel meer mee te maken hebben. Heb daarna ook een regelmatige cyclus gehad van 25 dagen. Ga nog maar even afwachten dus. Heb wel een vroege test liggen van predictor, maar dat merk is dus niet best? Had gisteren trouwens wel getest met een clearblue en die was negatief. ZUCHT!!
hmm hier precies zo, ben ook 13 sept gestopt en ik ben nu 3 dagen overtijd. heb ook predictor gebruikt en negatief als ik van het weekend of maandag nog niet ongi ben test ik weer is die negatief dan bel ik de huisarts. heb wel klachtjes als rommelende buik en moe en borsten die afwisselen van gevoelig en niet gevoelig. dus ik doe mee afwachten marjolein