hoi! dit is de 1e maand dat ik ben begonnen met temperaturen, dus heb er nog niet zo heel veel verstand van. Zou iemand eens willen kijken naar mijn kaartje of er al wel of geen ei te zien is? Afgelopen maanden steeds rond dag 18 positieve ovulatietest gehad en een totale cyclus van 30 dagen ongeveer. Deze maand geen ovulatietesten gebruikt, maar ik zit nu op dag 21 en ik heb zelf het gevoel dat mijn ei nog niet geweest is, terwijl ik m eigenlijk al wel verwacht had. Bedankt voor het kijken alvast! (hoop dat-ie het doet) 3e07ea Ovulation charts on FertilityFriend.com
Ik zou zeggen van niet.. Aan die witte bolletjes te zien heb je vaak op verschillende tijden getempt??
oh ik vroeg me al af waarom sommige bolletjes wit waren haha. Ja er zit wel eens verschil tussen, temp altijd 's morgens tussen 6:30 en 7;30, ligt eraan of ik moet werken of niet en er dus wel of niet vroeg uit moet. Maar maakt dat erg veel verschil als het niet elke dag op precies hetzelfde tijdstip is? Ik dacht dat dat niet zo heel erg was, als je het maar doet als je wakker wordt en nog niet opgestaan bent (geen uren verschil er tussen laten zitten natuurlijk, maar dacht dat een uurtje geen kwaad zou kunnen)
heb het nog eens nagekeken en wat ik van ff begrijp, is dat wille bolletjes betekent dat de temp evt minder betrouwbaar is. Maar ik heb juist alle witte bolletjes op hetzelfde tijdstip getempd (7.15/7.30) en de blauwe bolletjes (zijn er een stuk minder) een uurtje eerder (6.30) maar wel allemaal op dat tijdstip. Is dan toch raar dat ff dan aangeeft dat juist de meeste temperaturen op hetzelfde tijdstip gemeten niet betrouwbaar zouden zijn? Of doe/begrijp ik dan iets verkeerd?
Bij mij geeft ff ook wel eens een wit bolletje als de temp erg afwijkt van wat ff verwacht....denk ik. En soms worden witte bolletjes een paar dagen later toch blauw. Als je zelf denkt dat je betrouwbaar je temp meet met maar weinig verschil in tijd, dan zou ik zeggen dat het goed zit. En 0.1 verschil is ook niet zo drama. Gezien je kaartje zou ik zeggen dat je ei nog niet geweest, tenzij die nu flink blijft stijgen, dan op dag 20, heel misschein zelfs 17.
Ik zie inderdaad dat er nu al een stuk minder witte bolletjes zijn, dus heeft ff inderdaad aangepast. Zou dag 13 evt mijn ei geweest kunnen zijn? Of had de temp dan nog langer hoog moeten blijven?