Pffff, vind het allemaal zo spannend nu.. Vanavond ben ik echt heel erg misselijk met hoofdpijn, licht in mijn hoofd en trillerig. Voel ook vage steekjes bij mijn heup en heb een erg creamy afscheiding op het moment. Eergister en gisteren een temp dip van 0,4 graden en nu ineens weer 37.. Ik kan nu even nergens anders aan denken dan zou het zou het zou het.. Nog 5 dagen volhouden..
Dank je meiden, heb net boven de wc gehangen.. heel vreemd dat ik daar nu helemaal niet tegen op zie haha
Jeetje wat een nacht, tot 05u misselijk gebleven en net met het opstaan echt mega duizelig, moest echt even 10 minuten rechtop blijven zitten. Begin me nu toch af te vragen of dat allemaal wel kan op 8-9 dpo.. Zal door de woorden van de gynaecoloog toch niet al die dingen voelen.. Nog geen spotting gehad, maar de druk onder in mijn rug heeft wel toegenomen :/
Wat spannend joh! En ik snap helemaal dat je aan jezelf gaat twijfelen nu. Maar! Jij weet zelf het beste wat je voelt en je kan jezelf echt geen misselijkheid en pijn aanpraten, je kan het alleen erger maken. 9 DPO he? Heb je een lf van 14 dagen? Misschien morgen een testje wagen? Ik duim nog even hard verder!
Ik weet niet 100% zeker of ik nu op 8 of 9 dpo zit en omdat ik onregelmatig ben en niet elke keer een eisprong heb gehad durf ik ook niet helemaal met zekerheid te zeggen of me lf 14 dagen is.. Maar ervan uit gaan dat vandaag 8dpo is en ik idd een lf van 2 weken heb durf ik niet voor donderdag een test te doen. Nog ff volhouden.. "zweet" haha
Wat klinkt dit bekent in de oren, moet nog zes dagen voor mijn ongi, maar heb steeds last van mijn rug, erg moe, en loop nu op mijn benen te zwiemelen van de duizeligheid. En ook heb last van trillingen! Zit ik mezelf nu gek te maken?????? Hoop het zo, maar ben bang dat ik straks weer bedrogen uitkom! liefs Sophie
Heel herkenbaar. Ik zit nu op 9dpo en voel van alles.... denk ik Mijn nod is zondag.... t kriebelt nu al maar probeer rustig af te wachten tot dwarsfluit nod.. Veel succes allemaal! Mn duimen draaien nog steeds!
Hey meiden, dank voor jullie reacties.. bij mij is het nu nog eventjes een partij spannender.. sinds vanmorgen niet meer misselijk, maar nu wel bloed op toiletpapier.. Duimen jullie mee dat dit innestelen is en dat er geen ongi doorzet
Wat spannend allemaal!! Ik heb ook dit weekend me nod, moet als het goed is zaterdag ongesteld worden. Heb ook allerlei kwaaltjes zoals: moe..heeel moee, stemmingswisselingen (maar kan ook met aankomende nod te maken hebben), rommelende darmen, en iets gevoelige borsten waarvan de aderen duidelijk zichbaar zijn..maar ik heb me net niet in kunnen houden en een test gedaan..die was zo wit als maar kon ik weet dat het een week tevroeg is maar het is echt een teleurstelling...