Hallo! Ik zit met een vraagje, maar ik weet niet waar ik het neer moet zetten? Waar kun je je het beste tempen? In je vagina(voor wie dat doen?) Of gewoon in je anus? En hoeveel keer per dag moet je dat doen? Groetjes Veer1980 O
1 keer per dag, smorgens voor je opstaat. Rectaal (anus) geeft het beste resultaat. Zie het topic temperatuurkaartjes voor meer info. groetjes
okee, bedankt Ik wist het niet zeker, vandaar dat ik het maar even vroeg Zijn er vrouwen die het vaginaal doen dan? of is dat te pijnlijk?
Zelf temp ik altijd om 07.00 uur en zet me wekker dan, ook in het weekend (slaap daarna heeeerlijk weer verder) Ik doe het zelf altijd onder de tong.
Ik temp in mijn mond maar ik kan mijn eisprong er goed uithalen hoor! Heb nu ook een vrij dure digi van braun misschien dat dat ook wel scheelt.
Ik doe vaginaal, vind het erg handig, als je wakker wordt ff op je rug draaien en hup thermometer erin. Doet helemaal geen pijn (is zo'n klein dingetje). Ik maak hem wel daarna elke keer schoon met sterilon. Dat vind ik wel zo hygienisch. Volgens mij is vaginaal net zo goed als rectaal (allebei kerntemperatuur) en ik zelf vind vaginaal iets minder...eh....ranzig.