ik ben erg van de naam-cadeautjes. maar heb van hun al een naamkoffertje gekregen. en vorige keer heb ik aan hun eerste dochter een handdoek en slab met de naam van oudste dochter gegeven. nu wil ik wat anders maar wat o wat is leuk? iemand echt een leuke tip? een naamcadeautje zou ik erg leuk vinden..
Een badjasje met naam Een knuffel met naam Je hebt ook van die leuke viltjen tasjes met naam. Kunnen ze eerst gebruiken om spulletjes in te doen, en kan de kleine later gebruiken. Een naambordje voor op de deur - In de stijl van de kamer Groeimeter met naam
Wij hebben Een knuffelbeer met shirtje aan waarop haar naam staat, daar bij toen ook een mutsje gekregen met haar naam er op. We gebben zelf een grote tutteldoek gekocht met haar naam er op.
Spaarpotje met naam Een armband met de naam van baby erin gegraveerd voor je vriendin. Ik ben zelf helemaal verliefd op de armbanden van vansaar.com
Ik heb een zilveren rammelaar met naam en geboortedatum gekregen, ben ik super blij mee! Ook hebben we een zilveren armbandje en badjas met naam gekregen. Ook heel leuk! Vilten tasje zou ik niet leuk vinden, maar is persoonlijk natuurlijk.
Bestekje van Nijntje met naam erin gegraveerd We hebben voor onze dochter ook een speelgoedkist laten maken met haar naam en een afbeelding (kan ook geboortekaartje) maar dat is behoorlijk prijzig.
hier een stoeltje met zijn naam gekregen. gewoon wit ikea stoeltje en zelf geschilderd door vriendin. super leuk en ideaal voor aan de salon tafel verder vind ik een badjasje of knuffeltje met naam ook super leuk