Temperaturen/anticonceptie in vruchtbare periode/toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pampidam, 4 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.565
    1.866
    113
    Vrouw
    Heb je al een testje gedaan?

2. Annabella86

Annabella86 Fanatiek lid

9 feb 2016
    1.106
    961
    113
    Vrouw
    Thuismama
    Noord- Brabant
    Het kan wel! Ik las laatst artikelen dat je 7 dagen voor je eisprong al bevrucht kunt raken, maar dan moet de man wel supergaaf hebben.
    Ben ook benieuwd of je inmiddels al getest hebt en meer weet

3. Pampidam

Pampidam Lid

4 aug 2016
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha, sorry had niet meer laten weten. Heb niet getest, uiteindelijk op dag 34 toch ongesteld geworden. Temperatuur pas de dag daarna teruggezakt naar 36,5.

't Is me geheel onduidelijk waarom ik deze maand over tijd was.. wellicht toch een mislukte innesteling? (Of gewoon toeval, maar ik ben echt nooit over tijd). In ieder geval komende maand toch maar iets eerder beginnen met condooms ;) En over een paar maanden officieel go :p

4. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Als je echt nog niet zwanger wilt worden, zou ik toch adviseren om gewoon de hele maand condooms te gebruiken. Het is aan jezelf natuurlijk, maar dat is dan toch wel wat veiliger.
    Mijn moeder gebruikte ook de temperatuur methode als 'anticonceptie' en voila daar was ik hahaha.

5. Pampidam

Pampidam Lid

4 aug 2016
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nah ik wil heel graag en het kan ook wel, maar over een paar maanden hebben we wat meer zekerheid in een aantal zaken in ons leven. Dit temperaturen is een beetje de compromis tussen er wel of niet voor gaan. Eigenlijk is het nog niet de bedoeling vandaar een vorm van anticonceptie, maar als het wel gebeurt, zijn we hartstikke blij. Dat idee ;)

6. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Oh oke. Dan kan het niet zo veel kwaad. Maar als je echt niet zwanger zou willen worden is dit echt niet de methode.
    Hopelijk ben je snel zwanger als jullie daadwerkelijk het besluit nemen er voor te gaan!

Deel Deze Pagina