Hoi dames, Moet even me ei kwijt hoor! Dinsdag avond begon bij mij roze afscheiding, daarna oranje, bruin en bruinrood. Maar nu heb ik sinds gister bijna niks meer. Af en toe een druppeltje licht bruin. Mag het na 2 1/2 misschien eindelijk raak zijn of is het stilte voor de storm...? Heb wel menstruatie buikpijn...
Nou ik heb het nog niet gezegd en il verlies donkere roze/ rood. Zal dus wel stilte voor de storm zijn :/
Je kunt voor de zekerheid een testje doen. Ik heb ook vaker lichte menstruatie tussendoor gehad. Maar ik was toen ook niet zwanger.
Bij mij precies hetzelfde Elfi. 31 januari ben ik gestopt met de pil, geen idee hoe mijn natuurlijke cyclus nu is. Afgelopen donderdag had ik een lichte bloeding met vegen. Ik dacht eigenlijk dat ik ongesteld zou worden. Had ook krampen zoals normaal met mijn menstruatie. Nu nog steeds een hele lichte bloeding met vegen, helder rood tot bruin, maar geen kramp meer.
Roos je reactie is vast heel lief bedoeld... maar ik zou toch niet willen zeggen dat jullie situatie precies hetzelfde is... jij bent net een maandje gestopt met de pil en TS zit in ronde 30 en krijgt behandelingen in het ziekenhuis. Elfi heel veel sterkte! Ik hoop natuurlijk dat het toch niet doorbreekt en er geen volgende ronde komt...
Sorry, bedoel niet de situatie, maar dat ik hetzelfde had wat betreft de bruine/rode afscheiding. Hoop uiteraard dat het snel raak is voor Elfi en dat dit geen stilte voor de storm is!