een vraagje hoe vaak vrijen jullie tijdens je vruchtbare dagen, soms hoor ik beter om de dag, is dat zo? en nog een dom vraagje mischien? als ik na het vrijen ga staan komt het er zo uitgelopen, heb je dan wel kans om zwnager te worden? groetjes deb
ze zeggen wel dat je altijd even moet blijven liggen en niet meteen als een gek omhoog etc... zodat de zwemmers wat meer tijd hebben om naar binnen te gaan... ze zeggen altijd ff half uurtje blijven liggen en liefste met een kussen onder je bips...
Ik blijf ook altijd ff liggen jah, alleen ik heb altijd het probleem moet altijd plassen naar de sex, en ben dan ook bang dat alles er uit gaat Ik houd eigenlijk niet zo heel goed in de gaten wanneer ik het meest vruchtbare ben, we hebben gewoon sex als we zin hebben en laten de natuur zijn werk doen Anders zijn we er te veel mee bezig en dat kan ook niet goed zijn veel liefs winnie
plassen heb ik ook vaak... en tja der loopt altijd wel wat uit... heb het soms paar uur later nog dat er wat uitdrupt
Ik blijf ook altijd even liggen dan komt er nog wel wat uit hoor We doen het zo'n 3 a 4 keer per week maakt niet uit of het de vruchtbare periode is of niet.
Wij vrijen wanneer we zin hebben. De ene week 5 keer en de andere week 2 keer. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik tijdens m'n vruchtbare periode toch wel extra rekening ermee houd stiekum en toch graag om de dag wil vrijen En ik bleef altijd al liggen, maar nu helemaal. Kruip ik lekker tegen m'n ventje aan