Ik moet even m'n frustratie kwijt.. Ik heb 9mei m'n laatste menstruatie gehad, ik zit daarvoor inmiddels in de MMM.. Ik vind het fijn om toch mijn temperatuur bij te houden, want het hoort na al die tijd inmiddels gewoon bij het wakker worden, ik heb er dus geen last van, doe het automatisch. Alleen in het weekend zet ik er niet meer apart mijn wekker voor. Waarom ik door blijf meten is om toch nog een ovulatie aan te kunnen tonen (gebruik nu medicatie, dus het is de bedoeling dat er weer eens een eisprong zal komen) Nu zit ik inmiddels op CD 191, en alsof ik dat zelf nog niet erg genoeg vind, zegt FF dat dit te lang is en moet ik een nieuwe cyclus starten vanaf dag 180!! Ik zou maar wat graag een nieuwe cyclus starten, maar dat is nou net het probleem!!!! Ik weet natuurlijk ook wel dat ik gewoon een nieuwe kan starten bij FF en in gedachte gewoon door kan tellen.. Maar het frustreert me toch dat zelfs FF nou gaat zeuren dat m'n cyclus te lang is! Wat ik hiermee wil bereiken? Helemaal niets denk ik haha, maar het zit me gewoon even dwars!
Dat kan ik begrijpen dat je daar de *(^& van krijgt zeg. Als of het niet al erg genoeg is dat je cyclus zo lang is. Hoe dan ook hoop ik dat je snel je eitje hebt gevonden meid en het liefste daarna met een prachtige afloop.