Hallo Dames! Wat zijn precies de regels van temperaturen? Ik heb begrepen dat je iedere dag zelfde tijd moet tempen. Maar gaat het om dezelfde tijd of gaat het erom dat je iedere keer hetzelfde aantal uur slaapt? Zou ik bijvoorbeeld in het weekend (als ik 2 uur later naar bed ga dan normaal) de volgende ochtend ook twee later kunnen tempen of werkt dit niet? En wat als je dan later tempt, wordt je lichaamstemperatuur dan veel hoger of lager? Ik weet dat ik in ieder geval moet blijven liggen en niet naar wc moet gaan ofzo... Wat is bij jullie basale temperatuur? Sorry voor de vragen, maar ben een nieuweling Alvast Bedankt!
Hoi Februari, Ik heb er ook niet zo heel erg veel verstand van maar ik tem elke keer als ik wakker ben.. soms is dit 7 uur sochtends soms half 8.. af en toe 8 uur.. het weekend temp ik wel maar dan zie je dat je lichaam gewoon moe is door het korte/lange slapen ( ik ga in het weekend van 35,5 naar 36,0..) die moet je dan weer niet mee tellen.. Ik ben er niet zo kapot van.. als je een verkoudheid heb kan je temperatuur al omhoog gaan en dan ga je denken oh jeeh hij is al geweest.. begin volgende maand ( als dit nodig is haha) maar aan de ovu testjes.. lijkt mij handiger iig.. ik ging wel in week 2 omhoog met 0,6 graden.. (zou ei geweest kunnen zijn dus..) Nu afwachten.. Succes iig! Liefs
Misschien komt het over als een flauw antwoord, maar de enige manier om antwoord te vinden op jouw vragen is door te gaan temperaturen en keurig te noteren hoe jouw slaappatroon is.
Het beste is om iedere dag op dezelfde tijd te tempen. ik zette gewoon de wekker in het weekend en tempte dan opdelfde tijd als wanneer ik moest werken. daarna ging ik gewoon weer slapen. dat is het beste omdat je temp. dat stabiel is.