Zwanger worden na miskraam 2018, nog steeds vreemde cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door debdeb, 14 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debdeb

debdeb Lid

15 okt 2010
    92
    4
    8
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hallo Dames,

In juni 2018 heb ik een miskraam gekregen. Ze noemden het zo mooi een ZOL, zwangerschap op onbekende locatie. Heb ik weer. Omdat er een kleine bloeding rond eileider te zien was vermoeden ze dat het daar had gezeten.

Hoe dan ook, het duurde tot half augustus 2018 tot het HCG uit mijn lijf was en zo herstartte mijn cyclus zich. Althans dat dacht ik.
    Ik had 1 september een menstruatie en deze duurde 2 dagen.
    3 oktober weer, en toen weer 30 oktober.
    Daarna 27 november en de laatste was 24 december.

Alle menstruaties duurde kort, slechts 1,5 dag tot 2 dagen. Normaal waren ze bij mij zeker 4 dagen.

Ik heb gemeenschap gehad 3-4-6 januari. Ik heb zon app die dan zegt dat je cyclus gemiddeld 27 dagen is en mijn eisprong rond de 6e had moeten zijn?

Hoe dan ook, ik zit nu thuis met hevige dromen over positieve zwangerschapstesten, misselijkheid enz.
    Vanaf 12 januari had ik echt hele erge menstruatie pijn, deze sluimert nu nog een beetje na. Geen bloedverlies maar zeurende en soms hevige stekende pijn.

Natuurlijk hoop ik dat ik zwanger ben, maar jeetje.... ik krijg geen hoogte van mijn lijf!
    Herkennen jullie dit? Ik ga er eigenlijk een beetje vanuit dat die menstruatie pijn ook daadwerkelijk menstruatie betekend... durf namelijk niks te hopen. Maar ik heb eigenlijk nooit zo lang voor mijn menstruatie klachten.

Oh, ik heb ook nog een cyste van ca. 4 cm in mijn li eierstok. Kan dit ook wat te maken hebben met alles?
    Ik heb 24 ste van januari een afspraak bij mijn gyn.

Hoor graag of er dames zijn die zo ver voor de NOD datum klachten kregen, of die zwanger zijn geworden met een cyclus niet eigen voelt.

Liefs

Deel Deze Pagina