Heey girls, Ik ben deze ronde voor het eerst gaan tempe.. Best handig moet ik zeggen. Al moet ik ook gelijk weer zeggen dat ik het maar 1 ronde kan doen. Ga hierna de nachtdiensten draaien dus dan krijg ik een heel vertekend beeld.. Of heeft iemand hier een tip voor? Maar nu dan mijn echte vraagje.. Mijn ei zou ik op cd 17 hebben gehad. Daarna hele mooie stijgingen te zien. Eergister een 0.1 gedaald, en gister was het heel mooi weer 0.2 gestegen.. Maar vanmorgen was hij ineens 0.3 graden gezakt.. Ik zit nog wel hoog boven de coverline maar toch denk ik van heey wat is dat.. Mijn temp kaartje Wie wil voor mij even mee kijken? Wat wel even handig is om te vermelden, is dat mijn vorige ronde met clomid 26 dagen betrof. Dat zou in dit geval betekenen dat ik morgen ongi zou worden.. Maar ik zelf heb t gevoel dat het vorige ronde niet helemaal goed ging.. Misschien een hele vmk.. Normaal (heb 1 jaar stil gelegen) met clomid ongeveer 30/31 dagen cyclus.. liefs Melanie
Betty, dat hoop ik ook hoor.. Maar weet niet vind 0.3 wel ff een flinke dip.. nja iets anders dan afwachten kunnen we toch niet doen..
@angel haha Ja ik weet het.. ben een stressmiep Maar wat wil je na 3 jaar.. Heb er genoeg van die buik zal en moet gevuld worden haha..
Volgens mij zit je wel goed hoor, je temp is nog lang niet onder de rode lijn gekomen, dus nog steeds hoog genoeg