Help!! Kan iemand mij advies geven?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Monique266, Mar 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Monique266

Aug 19, 2010
    21
    0
    0
    NULL
    Hoorn
    #1 Monique266, Mar 10, 2014
    Last edited: Mar 10, 2014
    Hallo Allemaal.

Ik heb heel eventjes advies nodig.
    Ik ben vandaag 11 dagen overtijd en mijn temperatuur is al 11 dagen boven de 37.0.
    Nu heb ik vorige week een test gedaan bij 4 dagen overtijd die was negatief en nu vandaag bij 11 dagen nog steeds negatief.
    Ik zelf heb niet heel veel verschijnselen.
    Alleen overdag redelijk vaak moe.
    Vroeg wakker elke dag
    Gisteren wat rugpijn
    Koud hebben bij het op de bank zitten.
    Maar bij een kop koffie pakken in de keuken heel erg warm.
    Wil iemand even mee kijken naar mijn temperatuur kaartje?
    Misschien dat er nog meer mama,s zijn die dit hebben mee gemaakt en uit eindelijk toch zwanger waren?
    Alvast bedankt :p

Attached Files:

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Hoe ik je kaartje nu zie ben je niet 11 dagen overtijd, maar zit je op 11 dpo. Je temperatuur begint pa echt te stijgen op cd 27 dus je hebt gewoon een late eisprong gehad.
    Dus dan is het ook nog wel logisch dat je testen negatief zijn als je zwanger zou zijn op dit moment.
    Ik zou trouwens (even als tip) wel alle dagen van je menstruatie invullen want daar kijkt FF ook naar.

3. nana84

nana84 Fanatiek lid

Jul 18, 2013
    1,003
    9
    38
    Ik ben het eens met mijn voorganger. Ik weet niet of je weet hoe lang je luteale fase is? (De fase tussen eisprong en menstruatie)
    Het is wel handig om dit af te wachten en wanneer je dit niet weet, wordt een periode van twee weken aangehouden. Dus dan zou je nog 3 dagen kunnen wachten en dan nog eens testen.
    Testen op 4 dpo heeft totaal geen zin, dan is er geen enkele test positief, en 11 dpo is ook nog wat vroeg.
    Ik ben benieuwd, het kan nog alle kanten op!

Share This Page