Doorgaan met tempen bij zwangerschap?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Motherlove76, Mar 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Motherlove76

Motherlove76 Actief lid

Nov 29, 2013
    310
    0
    16
    Noord-Limburg
    Ik vraag mij af of ik nu zou doorgaan met tempen. Ben zo bang dat de temp omlaag gaat en dat ik mij onnodig zorgen ga maken. Maar aan de andere kant is het wel prettig om te zien wat je lichaam doet.

Wat zouden jullie doen? Of, gingen jullie zelf wel door met tempen?

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Hei meis,

Ik ben destijds nog een dag of twee / drie door gegaan gewoon omdat ik het niet kon geloven na zo'n lange tijd. Maar lekker stoppen joh, daar wordt je alleen maar nerveus van.

Geniet ervan!

3. nana84

nana84 Fanatiek lid

Jul 18, 2013
    1,003
    9
    38
    Allereerst gefeliciteerd! :D Ik ben zelf nog een weekje doorgegaan met temperaturen en toen gestopt. Ik merkte dat mijn lichaam energie nodig had voor andere dingen, ik kon de slaap wel gebruiken. En idd wat jij zegt, was ik ook bang dat ik onnodig ongerust zou zijn als de temperatuur zou dippen.

4. Motherlove76

Motherlove76 Actief lid

Nov 29, 2013
    310
    0
    16
    Noord-Limburg
    Ik had mij gisteren voorgenomen om te stoppen met tempen. Alleen kreeg ik vannacht migraine, welke nu nog steeds aanhoudt. Meestal krijg ik hoofdpijn als ik ongesteld wordt. Dus, toch maar gemeten. Gelukkig was mijn temp nog hoog. Hopelijk is de migraine geen slechte voorbode. Maar door de hoge temp. ben ik al iets meer gerust gesteld.

5. nana84

nana84 Fanatiek lid

Jul 18, 2013
    1,003
    9
    38
    Ik heb normaal ook last van migraine, gelukkig nu in de zwangerschap helemaal niet. Alleen in het begin wat hoofdpijn (geen migraine). Je hele hormoonspiegel is anders, dus dat heeft er invloed op.
    Vervelend is wel dat je er niets voor mag gebruiken, behalve paracetamol :(

6. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

hey motherlove kan ook een zw sympthome zijn!

ik heb buikkrampjes aan de zijkanten. weet niet of dat iets slechts betekent...

ik ga denk ik stoppen met tempen ben namelijk heel moe, lig om 9 uur al te slapen de afgelopen dagen.

7. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Ik heb chronische hoofdpijn door beschadigde nekwervels dus ik heb 24/7 hoofdpijn, maar toen ik nog niet wist dat ik zwanger was van mijn zoontje ben ik zelfs naar de huisarts gegaan omdat ik gek werd van de hoofdpijn. Niks hielp, kon nog niet meer kijken van de pijn.
    Tegen 6 weken was alles over en hele zwangerschap geen last meer van gehad. Hoort er helaas bij meissie.

8. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

Jun 12, 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Omdat ik een kore LF had en dus niet zo veel vertrouwen in mijn progesteron had ben ik wel blijven tempen. De dag na de termijnecho ben ik gestopt. Kost niet veel tijd en als het je zinnig lijkt om te doen, waarom niet? Ik had ook met 6 weken een bloeding terwijl mijn temp hoog bleef. Daardoor was ik minder ongerust.

Share This Page