Mijn eerste officiële kaartje waarin ik vanaf het begin op de goede manier heb getemperatuurd. Ik vind hem zo wisselend.. Is dat erg? Cd 17 Ochtend een duidelijkere lijn op mijn ovu test. Cd 17 middag weer helemaal licht van kleur. Vandaag cd 18 positief. Ik ga straks kijken of hij nog steeds positief is. Nu kan ik waarschijnlijk mijn ei verwachten binnen 2 dagen. Wanneer kan ik aan mijn temp zien dat hij geweest is? Vorige maand pas een ei rond dag 29 dus was verbaasd nu al eiklachten te hebben en een positieve ovulatie test!
Okay.. in het begint schommelt hij, maar de laatste dagen herstelt hii mooi. Je basale temp is 36.25. Hij is vandaag iets hoger maar dat komt dus door je lh piek. Morgen zal hij weer lager zijn (als de ovu weer lichter is). 1 dag na je ei zal je temp gaan stijgen naar ongeveer 36.6. De dag voor die stijging heb je dus je ei gehad. Dus hij gaat of overmorgen stijgen (eisprong morgen) of hij stijgt over 3 dagen (eisprong overmorgen).
Dank je wel voor je duidelijke uitleg @RoGiJuLi Mijn man heeft een enorme schouderblessure dus als ik hem zo ver krijg welk tijdstip/dag zou dan het beste zijn om te vrijen? Hij kan niks zonder dat het pijn doet dus dikke pech dat het zich gister geuit heeft. Ik dacht zelf vandaag, maar misschien is morgen beter? Allebei zal waarschijnlijk niet lukken. (Ben al blij als 1 keer lukt )
Hij zit natuurlijk sinds gister aan de PCM, vandaag is daar naxoprem bij gekomen. Dit heeft natuurlijk invloed op de zaadkwaliteit of loopt dat niet zo rap. Weet jij daar toevallig ook wat over? We gaan het mee maken
Jij bent echt goed!! Ik ga keihard duimen dat mijn temp morgen ook hoog is. We hebben dan gelukkig betreft vrijen ook nog goed gezeten. Nu begint het ‘lange’ wachten.
Bekijk bijlage 578025 Zo onstabiel als hij was, zo stabiel is hij nu Ik vind het heel interessant om te zien in ieder geval. Hoeft niks te betekenen toch? Ik merk vooral dat al mijn na ei klachten (progesteron toch?) veel minder heftig zijn. Ik merk ze wel op maar het dromen is veel minder intens bijv en vorige ronde gloeide mijn wangen constant en dat heb ik nu niet. Zou dat de stabiele temp kunnen verklaren?
Nee ik denk niet dat dat iets met ellaar te maken heeft Daarbij temp je nu voor het eerst (goed) en wellicht is zo'n kaartje voor jou wel een normaal beeld. Maw je kan helaas nog niks over zeggen
Wilde even hier zeggen dat het helaas weer niet gelukt is. We gaan ronde 9 in. Mijn kaartje had precies hetzelfde beeld als vorige ronde na ei. Dat is wel mooi om te zien. Bedankt voor jullie hulp!
Bekijk bijlage 581598 @RoGiJuLi zou je weer even mee willen kijken? Vanaf zondag 8 juli zaten we in Italië, tent in de zon. Best goede nachten gehad met hetzelfde aantal uur slaap. Vanaf gister andere plek in Italië, veel frisser in de tent en met een laken inplaats van een deken. Cd 19 een positieve test dacht ik, de avond lichter. Dag 20 een echte knaller. Slijmverlies al een week en gister gestopt. Zou mijn eisprong afgelopen nacht al geweest kunnen zijn? Ik voelde me echt een beetje misselijk, het vrijen deed zeer. Als ik mijn temp morgen en overmorgen hoog zet dan zet ff het kruis op dag 20.
Dus als mijn temp morgen hoog is dan heb ik hem vandaag gehad, dat klopt hè? Als hij morgen nog laag is dan weet ik dat hij waarschijnlijk morgen plaats gaat vinden. Tot nu toe altijd 1 dag voor eisprong gevreeën zonder resultaat. Deze keer wil ik nog even langer door gaan als mijn man ook wilt