Temperatuurkaartje, eisprong en ovulatietest vraagjes!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door PJO1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PJO1983

PJO1983 Actief lid

27 okt 2011
    437
    0
    0
    Noord Holland
    Goedemorgen meiden,

Ik heb een paar vraagjes over mijn temp kaartje en eisprong.

Volgens Fertility Friend heb ik afgelopen woensdag mijn eisprong gehad maar donderdag had ik last van steekjes in mijn zij dat kan wijzen op eisprong. Zou dat kunnen of als ik mijn temp kaart zie, zou het dan toch woensdag zijn geweest?

Kan je na je eisprong nog positieve ovulatietesten hebben? Ik heb volgen FF woensdag mijn ei gehad maar had op donderdag en vrijdag npg positieve ovultesten! kan dat of zou het kunnen dat de testen niet goed zijn? Ze waren wel knalroze en net zo donker als de testlijn.

Pff...wat ingewikkeld allemaal!

Mijn kaartje, ik weet niet zeker of het lukt met toevoegen anders hoor ik het graag hoe het wel moet :)

Bedankt voor de reacties!

http://www.fertilityfriend.com/ttc/

2. Nyna

Nyna Niet meer actief

#2 Nyna, 12 dec 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 dec 2011
    Ik zie mijn eigen kaartje (kies bij sharing: charting home page - get code - dan de BBCcode hier plaatsen of in je handtekening) ;)
    Ik heb wel eens steken de dag na de eisprong gevoeld, dat kan wel ;) ik was toen zwanger :D
    Een ovulatietest heb ik ook wel eens een dag na ei positief gehad, maar later niet meer.. welke testen gebruik je?

Ik ben benieuwd naar je kaartje :)

3. PJO1983

PJO1983 Actief lid

27 okt 2011
    437
    0
    0
    Noord Holland
    Hey Eeva, bedankt voor je reactie!
    Was toch niet gelukt met het kaartje :) Ik heb hieronder nog een keer de link, misschien werkt dat wel. Ik kan het niet vinden wat jij aangaf!

Dus het kan wel dat je na je eisprong nog positief test, dan zou het kunnen kloppen. FF geeft nu aan dat ik woe ei heb gehad maar ik denk zelf dat het donderdag was. Dan zou ik wel een aantal dagen nog positieve hebben gehad. Pff...best wel ingewikkeld allemaal!
    Ik gebruik de ovulatietesten van Kruidvat maar ik had al een paar keer gezien hier op het forum dat niet iedereen enthousiast erover is. Welke gebruik jij en zou je kunnen aanraden?

2f89bd Ovulation charts on FertilityFriend.com

4. Nyna

Nyna Niet meer actief

Ja, ik kan je kaartje zien, ik denk dat je eitje zo goed staat op je kaart!!
    Ik heb ook wel eens kruidv.ovu-testen gebruikt en ontdekt dat die na ei nog positief aangaven (ze zijn erg gevoelig) je gaat hierdoor aan je ei twijfelen :D
    Daarna die van zwanger&kids gebruikt, lekker goedkoop en duidelijk (dipsticks gebruikte ik) ;)

5. PJO1983

PJO1983 Actief lid

27 okt 2011
    437
    0
    0
    Noord Holland
    Thanks! Dan ga ik er niet meer over nadenken en aftellen tot mijn NOD :) Ik zal eens kijken naar de ovu testen van zwanger & Kids, deze ken ik nog niet maar goedkoop en goed is natuurlijk heel prettig! Jij bent ook een lange tijd al bezig om zwanger te worden, ik hoop voor je dat het snel lukt!

Deel Deze Pagina