hallo meiden, ik heb even een vraag ik werd 5 mrt ongi begon met licht roze dit heeft anderhalve dag geduurd daarna een halve dag donkerrood en einde van die dag was het lichtroze toen 2 dagen niks en weer een dagje lichtroze en toen was het compleet over. ik had 9 mrt ongi moeten worden maar werd het dus eerder maar nu het volgende sinds die "ongi" ben ik missenlijk opgeblazen gevoel ongi krampen onderin me buik duizelig en verschrikkenlijk moe. zal ik voor de zekerheid er toch maar een testje tegenaan gooien? wat vinden jullie? bedankt groetjes
Hoi Joyce, Als ik de klachten zou hebben die jij nu hebt (gehad), dan zou ik zeker een test doen. Bij iedereen is het wellicht anders, maar als ik 1 of twee dagen over tijd ben ga ik al testen. Een ander wacht nog een aantal dagen of zelfs een week. Er zijn sommigen die helemaal niet gaan testen omdat ze bang zijn voor een negatieve uitslag. De kwaaltjes komen wel overeen met vaakgehoorde beginnende zwangerschapskwaaltjes, dus als je niet bang bent voor de uitslag: gewoon een test doen! Succes en ik duim voor je geluk! Groetjes, S.
ja zeker testen Maar bedenk wel dat als je graag zwanger wilt worden dat je alle kwaaltjes die je voelt met zwangerschapskwaaltjes vergelijkt.
Als je dat rust geeft zeker doen. Ik heb dat in een situatie als de jouwe ook ooit gedaan. Helaas was het negatief, maar het geeft ook een stukje rust als je weet waar je aan toe bent. En als het postitief is wil je dat natuurlijk ook meteen weten.
hoihoi, ik ga er ook vanuit dat de test nega zal zijn maar vond het zo vreemd kga morgen gewoon een testje doen just to be sure thanks meiden
kheb nog niet getest haha vanmorgen wel na me bak koffie zo missenlijk geworden dat ik boven de pot hing :S maar ja wie weet is dat wel gewoon een griepje of oververmoeidheid ben pas verhuist ik ga zondag ochtend test doen (mocht het morgen al zijn laat ik het natuurlijk weten ) al zal die wel gewoon nega zijn toch maar doen voor de zekerheid. groetjes
nou meiden heb gisteravond toch maar een cb testje ertegenaan gegooid de gewone met het plusje en er kwam een + weliswaar licht maar goed zichtbaar dus ik dacht heb er toch 2 morgenochtend nog maar 1 ochtendurine is geconcentreerder toch? nou ik vol goede moed getest en bijna geen zichtbaar + ik snap het nu echt niet kga ook niet meer testen en wacht gewoon aankomende ongi af als die komt groetjes
he meid ze zeggen dat het niet uitmaakt maar met ochtend urine werd mijn streep zoveel malen duidelijker dat ik toen niet meer twijfelde ik zou het gewoon met ochtend urine doen dan weet je het zeker
hoihoi ja dat is nou juist het vreemde van alles zondag avond getest licht maar goed zichtbaar +je vanmorgen nog een keer getest en toen stond er ook wel een +je maar lichter dan zondagavond dat is nou juist wat ik niet begrijp maar ja meer als afwachten kan ik niet doen
Nou ik begrijp dat het een beetje vreemd is dat de tweede test lichter is dan de eerste, maar ik geloof dat ik van twee (light) positieve zwangerschapstesten toch wel heel erg hoopvol zou worden.
heb foto van cbtest van zondagavond in me album gezet die van vanmorgen is moeilijk op foto te krijgen. blijf het maar vreemd vinden....
ik zeg hardstikke zwanger! als er op de kv test een streepje staat, ben je toch echt zwanger! Al feliciteer ik je nog wel voorzichtig hoor, maar volgens mij zit het wel goed, ik zou nog even een of 2 daagjes wachten, hcg vermeerderd zich per 2 dagen, en je hebt nu 2 dagen achter elkaar getest. Suc6!