Temperatuur na hele vroege miskraam

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by boannan, Dec 22, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. boannan

boannan Bekend lid

Apr 2, 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Ik weet niet eens of je het wel een miskraam mag noemen maar na mijn tweede IVF (niet getemperatuurd) heb ik positief getest maar was al niet zo zeker van mijn zaak omdat mijn testen nogal varieerden. De ene dag heel duidelijk en best donker en de dag erop weer licht, etc. Op 4+3 begon het eerste bruin en twee dagen later barstte het los. Flink bloedverlies gehad en nu na 5 dagen neemt het af gelukkig. Testen zijn alweer bijna wit dus ik ga ervan uit dat het over is. En ik wil graag weer verder. Deze cyclus geen behandeling dus weer gestart met temperaturen maar waar mijn temp normaal voor mijn eisprong rond 36,5 zit zit ik nu nog op een temp die ik na mijn eisprong heb.

Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat het weer normaal is?

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,047
    15,638
    113
    Nabij Utrecht
    Klik in mijn banner en check mijn onderste tempkaart.
    ik had exact hetzelfde als jij (ook met een jvf poging).
    mijn temp voor ei ligt op 36,4 en na ei op 36,6 en hoger.

normaal mijn ei op dag 16 en toen ineens op (wat ik gok) dag 22 dus 6 dagen later dan normaal.

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Ik denk dat dat bij iedereen anders is. Ik had een rare cyclus na mijn curettage, dat weet ik door het tempen, want hij was wel gewoon 28 dagen. Ik denk dat doorgaan met tempen je meer inzicht kan geven dan een antwoord van iemand hier.

Oh en ja ik denk wel dat je dat een miskraam mag noemen. Het spijt me voor je :(

4. Vlinder1993

Vlinder1993 Actief lid

May 2, 2014
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werd 16 dagen na mijn eisprong ongesteld. Had op 13 dpo licht positief getest. Mijn temperatuur bleef wel hoog, ook nadat ik ongesteld werd. Pas 10 dagen na het begin van mijn menstruatie ging mijn temperatuur iets zakken.

Share This Page