Hallo dames! Ik ben 22 jaar en mijn vriend 29 we zijn sinds vorig jaar september gestopt met de anticonceptie. Omdat we graag een eerste kindje willen. Nu 9 maanden verder nog zonder resultaat. Ik kreeg toen ik stopte met de pil een hele korte cyclus van 18 à 20 dagen! Ik had toen wel positieve ovulatietesten! Ik ben toch even naar de dokter geweest maar die zei dat we geduld moesten hebben dit is 4 maanden geleden een maand later ging ik weer naar de dokter omdat ik een keelonsteking had. Ik had toen een andere dokter en die zei dat als ik over 3 maand nog niet zwanger was ik terug moest komen. Voor m'n keelonsteking kreeg ik antibiotica.. En sindsdien werd mijn cyclus INEENS 27 à 28 dagen. Zou dit door de antibiotica kunnen komen? Dat ik een onsteking had in m'n buik? Of zou het na 8 maanden nog steeds ontpillen kunnen zijn? Ik weet niet meer wat ik moet doen.. M'n cyclus is nu dus normaal! Dus zou ik eigenlijk pas vanaf vorige maand echt zwanger kunnen worden ? Zoooveel vragen! Haha hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen! Alvast bedankt! Liefssss Jaysa
Nou iig fijn dat je cyclus normaal is geworden! Hoe het komt ? Hopen dat je snel zwanger bent meid! Hoeveel dagen zit je nu?
Ik denk dat het langer worden van je cyclus toevallig is... Hoe lang is je luteale fase, (van ei tot eerste menstruatiedag)? Want die moet lang genoeg zijn om een beetje snel zwanger te kunnen raken iig. Verder: heb je al getempt? Want als je bij de gyn komt, schijnt dat het eerste te zijn wat je moet doen: eerst een paar maanden tempen.