Wat zouden jullie doen? Wel of niet testen morgen, ik heb vrijdag 8 mei een knaller ovulatietest gehad dus daarvan uitgaande zit ik morgen dus op 10dpo. Heb best veel symptomen, maar je lichaam kan je ook goed voor de gek houden en daar ben ik een beetje bang voor. Vanmiddag deed ik een ovulatietest (had gelezen dat als die positief is dat je dan wel eens zwanger zou kunnen zijn..) maar die was zo goed als wit.. Tot vandaag geen testdrang gehad maar slaat nu toch wel toe haha, had mij voorgenomen om te wachten tot NOD (zaterdag) maja....
Ik zou proberen om zo lang mogelijk niet te testen, maar ik weet hoe moeilijk dat is. Er schijnen best wel wat vrouwen op 10 dpo positief te testen. maaaaarr.. stel dat je zwanger bent en je wacht nog een paar dagen hoef je waarschijnlijk wel minder te turen haha. eigenlijk heb ik dus niet echt een goed advies voor je. We weten allemaal dat wachten beter (iig is het resultaat dan meer betrouwbaar) is maar het is wel moeilijker Succes!
Lastig he ik wil ook testen. Maar weet heus wel dat t nergens opslaat.. Indien negatief kan die nog positief worden en indien positief moet je wachten tot nod want misschien wordt je evengoed wel ongi.. Maar ik wil graag testen gek die drang
Helemaal niet gek hoor die drang. Als je het geld heb en je een goedkope test kiest. Bijv de 2v5 euro dan kan het imo geen kwaad. Maarja ik ben dan zelf ook vroeg aan het testen en kan mijn nieuwsgierigheid niet onder bedwang krijgen XD
Zou ook nog ff wachten... Met testen voor NOD is het risico zo groot dat het toch mis gaat... Sorry, wil je geen angst aanpraten maar zo is het wel... Ik heb zelf ook voor NOD getest, positief, maar heb echt wakker gelegen van onzekerheid en ben echt wel bang geweest dat mn menstruatie toch zou komen! Het is echt vreselijk die onzekerheid! Gelukkig gaat het bij mij tot nu toe goed Het wachten tot je NOD is heel moeilijk dat weet ik zelf omdat het mij niet is gelukt maar als ik had geweten dat ik me zo onzeker zou voelen had ik echt nog wel een paar dagen gewacht... Succes! Hopen op een mooie positieve test!
Wat een lieve reacties! Helpt me er doorheen om toch te wachten. Ben ook zo bang voor weer een negatieve test. Pas 3de ronde en zijn meiden hier veel langer bezig natuurlijk maar blijft een teleurstelling. Chantal goed idee!! Heb jij al symptomen dat je denkt dat het positief zou zijn? Of nergens last van. Ik heb sinds een paar dagen na mij eisprong ongelofelijk pijnlijke borsten! Zijn niet eerder zo pijnlijk geweest, alsof ze hartstikke beurs zijn. Voelen ook harder aan. Verder op 8dpo (gisteren dus) de hele avond echt super erge menstruatie krampen gehad. Lag bijna krom van de krampen. Leek alsof ik heel erg ongesteld was. Met opeens een paar felle steken in het midden ter hoogte van mijn baarmoeder. Had vrijdag tm gisteren naar mijn idee meer bruinige afscheiding in mijn slipje en vrijdag ook best veel roomwitte afscheiding erbij. Vandaag kurkdroog! Niets te zien.. En paar dagen al over de hele dag af en toe een vaag soort misselijkheid, niet alsof ik ga overgeven maar een niet lekker gevoel. Heel raar. Ik hoop zo dat het een goed teken gaat zijn allemaal.
Fleurtje: jeetje jij hebt wel degelijk klachten! Ik heb geen last van erge steken of krampen. Heb wel van het weekend (7dpo) een paar kleine steekjes gevoeld en zwaar gevoel in onderbuik. 2 en 3dpo heel erg misselijk maar dat kan natuurlijk nog niet van hcg zijn. Wellicht wat last gehad na eisprong. Vanmorgen een nieuw symptoom.. Heb altijd met tandenpoetsen dat ik moet kokhalzen als ik mijn tong poets (ja die moet ook schoon hihi) maar vanmorgen nog niet gedaan en was ik mijn achterste kiezen aan het poetsen en bijna spugen! Dat heb ik echt nog nooit gehad... Maar goed kan ook een keer gebeuren. Altijd tussen ei en nod ontzettend last van borsten dus nu ook weer. Dat zegt helaas niets bij mij. Wel denk ik aldoor 'o het voelt anders zeer' en dacht ik gister iets meer bultjes op mijn tepelhof te zien dan normaal. Maar moraal van het verhaal blijft alsnog dat we gewoon moeten afwachten Werk ze allemaal vandaag!
Vanmorgen niet getest! Komende 3 dagen werken dan heb ik het te druk met andere dingen in de ochtend dus dan ik zaterdag pas testen als er dan niets is. Chantal, ja ik echt klachten die erop lijken maar de eerste ronde na mijn spiraaltje had ik ook best wat klachten en was het ook niets dus ja.. Blijft idd gewoon afwachten.. En hopen.
tja hier wel met 10dpo laat in de middag getest... nadeel is de killing-dagen of het wel goed blijft gaan...
Ik ben vandaag 10 DPO en heb wel getest (zo'n 2 voor 5 test van Kruidvat) en was hartstikke wit. Heb mij nu voorgenomen om netjes te wachten op m'n NOD de 23e