Hoi meiden, Afgelopen vrijdag is m'n eisprong geweest. Die avond daarvoor en vrijdagavond geklust. Ook gisteravond. Vanmorgen werd ik wakker en was het net of ik ongesteld was. Ik verlies helder rood bloed, ik moest net m'n inlegkruisje ervoor verwisselen. Mijn vraag is of het kan dat je na 3 dagen al de innesteling hebt, of misschien een innestelingsbloeding.
heb je je ei door middel van temperaturen ontdekt of door middel van ovulatietesten? een ovulatietest geeft aan dat je een lh piek hebt en ongeveer 48 uur na je lh piek springt je eitje in dat geval zou het ook een ovulatiebloeding kunnen zijn.
het kan ook dezelfde dag nog springen of na 24 uur dat verschilt per persoon ze kan idd eisprong eerder hebben gehad dan zou het goed een innestelling kunnen zijn
Ja, dit weet ik zeker. Ik voel altijd m'n eisprong, en dit was afgelopen vrijdag. Kan het ook na het klussen komen?
dat zou ook kunnen dat er een adertje is gesprongen er kunnen zoveel oorzaken zijn en allemaal waar je bijna niet achterkomt helaas ik heb donderdag me ei gehad en maandag innestelling gevoeld ook snel maar kan wel