Kerst

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ketjapmanis, Dec 16, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ketjapmanis

Ketjapmanis Actief lid

Nov 11, 2015
    222
    113
    43
    Hoi dames,
    Wij willen graag een tweede kindje, zijn net begonnen. Nu is mijn nod op 26 dec, de dag dat de familie komt eten. Ik heb gevoelige borsten en de afgelopen dagen kramp in mijn buik gehad. Ik zou het heel raar vinden als het al raak is, maar de kans is er dus wel. Wat zouden jullie doen qua eten, al zwangerproof laten zijn?

2. Dormouse

Dormouse Bekend lid

Oct 27, 2014
    562
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elke maand heb je theoretisch gezien evenveel kans dus het kan evengoed in een van de eerste rondes als na een jaar hoor, dus misschien heb je mazzel en een fijn kerstcadeau! Qua eten kan je er zoveel rekening mee houden als je je zelf prettig bij voelt. Je kan een menu kiezen wat sowieso "veilig" is of zorgen voor "veilige" opties naast wat je al gepland had, of je eigen biefstuk bijvoorbeeld langer doorbakken dan de anderen ;)
    We hebben trouwens een clubje van meiden die hun NOD rond de kerst hebben "Perfecte Kerstcadeautje", misschien vind je het leuk om met ons mee te kletsen.

3. Jajo

Jajo Fanatiek lid

Aug 7, 2015
    3,462
    904
    113
    Ik heb gewoon alles gedaan en gegeten tot ik een positieve test in haden had. Als je pech hebt duurt het lang voor je zwanger bent en mis je heel lang allerlei lekkere dingen, die je uiteindelijk toch 9 maanden moet missen.

4. Ketjapmanis

Ketjapmanis Actief lid

Nov 11, 2015
    222
    113
    43
    Ach missen doe ik het niet echt, ik geniet van eten. Maar kan prima een tijd zonder rosbief, biefstuk ed.
    vorige keer duurde het 9 rondes, maar ik voel me anders, al kan mijn lichaam me ook voor de gek houden..bij mijn zoontje wist ik het meteen. Heb ook een zware verkoudheid waardoor ik ook kan voelen wat ik nu voel.. We hebben ook niet bewust en gericht geklust zeg maar ;)
    Alcohol mag ik (gelukkig)niet drinken ivm werk waarvoor ik bereikbaar moet zijn.

Share This Page