Temperaturen? Hulp nodig

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miss2015, 14 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ging voor de grap ook mijn mans temperatuur meten en zijn temperatuur was 36.0.. Dus ja wel wat hoger dan mij😂

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Misschien handig er even niet zoveel mee bezig tezijn.
    Wat je nu doet (tig keer meten per dag op verschillende tijdstippen en manieren) zorgt er alleen maar voor dat je jezelf helemaal gek maakt.
    Temperaturen na 3 uur slaap op de dag zelf is niet betrouwbaar trouwens.

3. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Meet je temperatuur elke dag RECTAAL of vaginaal op het zelfde tijdstip na minimaal 3 uur slaap.
    Dus zoals je zegt elke dag om 6:30 uur s'ochtends en zorg dan dat je minimaal 3 uur geslapen hebt! Dus ook in het weekend en dagen dat je vrij bent.
    Het heeft geen nut om 3 uur te slapen en dan op een ander tijdstip je temperatuur op te nemen. Ik heb zelf wel eens gehad dat ik om 6:30 uur mijn temperatuur opnam, verder gaan slapen en toen ik weer wakker werd om 10:00 uur voor de grap weer opgenomen en scheelde gewoon 0,3 graden!! Dus hou gewoon elke dag de zelfde tijd aan dat is het duidelijkste.

En niet via de tong, oksel of oor. Dat werkt goed genoeg als je wil weten of je koorts heb maar schommelt teveel om nauwkeurig een kleine verhoging goed op te merken zoals een eisprong.

In fertility friend app kan je alles netjes bijhouden en ook noteren als je een keer slecht geslapen hebt of alcohol genuttigd heb, dit heeft namelijk allemaal invloed op je temperatuur.

Ik heb deze ronde ook paar dagen tijdens mijn ongesteldheid over geslagen, had ff geen zin in.
    Dat maakt verder niets uit. Er zijn ook genoeg meiden die pas een paar dagen voor hun eisprong beginnen met temperaturen. Al loop je dan natuurlijk de kans dat je het misloopt omdat een eisprong nog wel eens eerder (of later) zich wil aankondigingen haha.

En via je anus wen je vanzelf aan hoor haha, ik vond het ook super ongemakkelijk met mijn vriend naast me haha. Maar agh na paar dagen was dat al voorbij :p

Succes meid! En maak jezelf niet gek door meerdere keren per dag je temperatuur op te nemen want je schiet er echt niets mee op.

4. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik deed het zomaar, is de 1e dag vandaag, vanaf morgen doe ik het maar op 1 tijdstip hoor... Alleen was mijn vraag of 35.8 wel normaal is in de ochtend

5. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Met beide kinderen begon ik meestal op dag 5 van mijn cyclus omdat ik het tijdens mijn menstruatie te rommelig vind,ik heb dan ook een zware menstruatie.

Ik temperatuur ook vaginaal, vind het makkelijker dan via de anus. Ik heb altijd mijn eisprong netjes kunnen vinden doormiddel van starten na mijn menstruatie (dag 5) en vaginaal te temperaturen.

Succes!

6. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks ladies voor jullie hulp, morgen begin ik dus met de perfecte manier😄 Bedankt nogmaals, hopelijk zal al deze moeite een positieve resultaat met zich meebrengen

7. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Ik heb geen ervaring met temperaturen, maar wel meegeven dat ik door een opname ook weet dat mijn basistempratuur s nachts ook laag is. Geloof dat alles tussen de 35-38 eigenlijk gewoon is. S nachts kan ie behoorlijk laag zijn door de inactiviteit. Geen zorgen dus, helemaal prima. Succes!

8. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Ik heb hier een ronde getest zowel onder de tong als in de anus. En bij mij gaven ze exact dezelfde schommelingen. Enkel 0,2 graden verschillend van elkaar. Ik ben dus maar bij oraal gebleven.

Er zijn nog dingen die ik getest heb waarvan ze zeggen dat het dan niet meer correct is maar die voor mij blijkbaar geen invloed hebben.

Maar in de loop van de dag meten heb ik nog nooit gedaan. Buiten dan om te zien of ik koorts had.

9. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks meiden voor jullie hulp, had in de ochtend rectaal getempt en het was 36.2;) beter!!!

Deel Deze Pagina