Wie heeft ook 'het gevoel' dat het zwanger worden gelukt is?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mxm, 3 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mxm

mxm Niet meer actief

Het klinkt misschien heel gek, en misschien is het ook totaal niet zo.
    Maar ik heb het gevoel na m’n eisprong, dat het gelukt is. Deze ronde ovulatietesten gebruikt + CB test voor bevestiging. Ik “voel” gewoon ofzo dat het zo is....... hopelijk laat m’n gevoel me niet in de steek... Volgende week zondag, 11DPO wil ik pas gaan testen, het duurt dus ook nog wel even... ik kan er niks van zeggen, want misschien is het nog niet eens ingenesteld, maar dit gevoel krijg ik gewoon in me.... “het is gelukt”.... meerdere vrouwen die dit meegemaakt hebben? :)

2. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Ik heb het op dit moment ook heel erg omdat ik nu juist nergens last van heb en de andere keren had ik allerlei kwaaltjes.. En vanochtend een test gedaan en nu een erg licht streepje. Bijna niet te zien.. dus nog even afwachten

Spoetnik en mxm vinden dit leuk.
  3. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Ja, meerdere rondes gehad. Allemaal eindigend met spierwitte testen of rood maandverband. De ronde dat het gelukt is had ik geen enkel gevoel over of het gelukt was.

Pancakes, nizzie86 en mxm vinden dit leuk.
  4. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Ja ik heb dat gevoel ook gehad... helaas klopte het toen niet. Omdat ik er zo van overtuigd was had ik toen ook een hele lichte menstruatie en allerlei kwalen, waardoor ik dacht dat dat innesteling was.

Sindsdien durf ik niet meer zo te hopen... ik zie het wel. Ook alle kwalen kunnen van de progestoron komen.
    Laat je lichaam je niet in de maling nemen hoor!

mxm vindt dit leuk.
  5. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Ja ik had het elke ronde eigenlijk, ook omdat ik het gevoel had dat we "alles juist" hadden gedaan (ovulatietesten+bevestiging, juiste momenten seks, gezond gegeten etc, vitamines, granaatappelsap,...). Je gevoel kan je daarin erg bedriegen helaas :(
    Nog een weekje in spanning afwachten en dan weet je het!

nizzie86 en mxm vinden dit leuk.
  6. mxm

mxm Niet meer actief

Bedankt voor jullie berichten! Het kan zo zijn dat ik mezelf voor de gek houd.. we zullen het over een weekje zien...

Had gister een beetje zo met m’n man namen bedacht voor toekomstig kindje, jongens en meisjes namen. Kwamen we op 1 mooie meisjesnaam uit. Zie ik vannochtend op Facebook precies deze naam voorbij komen met een geloofs onderwerp.... toeval? We zullen het zien!

Spoetnik vindt dit leuk.
  7. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.106
    17.111
    113
    Precies dit :)

mxm vindt dit leuk.
  8. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik had het wel.
    Biet direct na de eisprong maar wel voor de innesteling.

We waren op vakantie en de alcohol smaakte me niet. Gaf me geen goed gevoel om te drinken.. En toen had ij al een vermoeden.
    Een dag of 5 later een ontzettend scherpe steek zien wel een poosje bleef hangen. (Innesteling)

Stervens koud ( we zaten in Egypte. Was 42 graden. Maar ik had het koud. )

Op de terugweg naar huis kotsmisselijk. En minimaal elk uur naar de wc.

Thuis aangekomen een hele dikke vette streep.

Maar goed.. het zegt natuurlijk niks...

9. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Bij de middelste had ik dat gevoel heel erg, maar van tevoren al, voordat ik op vakantie ging wist ik dat ik zwanger zou terugkomen. (Eisprong viel tegen het einde vd vakantie!) en dat klopte toen ook :) ik duim voor je!

mxm vindt dit leuk.
  10. Cjms

Cjms Bekend lid

11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Ik heb het regelmatig gehad.
    Helaas hield mijn hoofd mij voor de gek.

Juist op het moment dat ik het niet had verwacht, bleek ik zwanger.

mxm vindt dit leuk.
  11. May6513

May6513 Actief lid

15 okt 2017
    437
    238
    43
    Vrouw
    Heb het gevoel ook gehad, bij de eerste keer en ronde dat we er voor gingen. Ik hield geen ovulatie bij oid, maar ineens een paar dagen na een bepaalde keer seks, dacht ik, er groeit nu een kindje in me, en het is een jongen! En het is van die bepaalde keer seks toen. Heel sterk gevoel.
    Ik had me sws erop ingesteld dat het meer dan een half jaar zou duren. Met dat idee in mn hoofd, wuifde ik mn sterke gevoel ook weg.
    Een paar weken later een test gedaan, en ja hoor!
    Alleen later bleek het toch echt een meisje te zijn :) wel eentje die van vissen, auto’s en voetbal houdt:roflmao:.

Nu bij deze zwangerschap totaal geen “ja het is gelukt”-gevoel gehad voor de test.

mxm vindt dit leuk.
  12. mxm

mxm Niet meer actief

Bedankt voor jullie lieve en eerlijke berichten!:)

13. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik had bij mijn dochtertje en dit keer ook dat gevoel. Ik was ineens kotsmisselijk en dat hield daarna een paar dagen aan, dat was de conceptie. En daarna steeds het gevoel blijven houden, dit zit wel goed in combinatie met wat lichte kwaaltjes. Dit had ik vorige maand ook alleen toen helaas wel ongesteld geworden maar ik heb nog steeds het vermoeden dat het eitje toen wel bevrucht was maar niet ingenesteld. Maar ja, zeker weten doe je het nooit. Ik merkte juist dat ik heel erg tegen dat gevoel in ging en dat ik het mezelf juist aanpraatte dat het niet zo was omdat je altijd leest dat dat nog niet kan zo vroeg. Maar voor sommige vrouwen is dat dus toch anders. :rolleyes:

mxm vindt dit leuk.
  14. Theetante

Theetante Actief lid

3 mrt 2018
    193
    91
    28
    Ik heb het wel vaker gehad, keren dat ik niet zwanger was en keren dat ik het wel was. Toch de rondes dat ik wel zwanger was, was het gevoel echt heel overtuigend, veel sterker dan de rondes waarin het niet raak was.
    Ik duim dat je gevoel gelijk heeft!

Amelie en mxm vinden dit leuk.
  15. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Ja ik deze keer en manlief ook na positieve ovu-test. Was nog waar ook :o:
    Maar ik ben wel zo nuchter om te bedenken dat dit toeval is. Ik vind het meestal een beetje zweverig om zo te denken en mbt dan namen tegenkomen en dergelijke dan denk ik bij mezelf; je kan ook iets te graag willen.
    Desalniettemin duim ik voor je natuurlijk! Ik gun het iedereen :)

mxm vindt dit leuk.
  16. mxm

mxm Niet meer actief

Nou ik zal heel eerlijk zijn... het voelt inderdaad zo overtuigend, dat ik me gewoon bijna niet in kan denken dat het niet zo is. Zo sterk gewoon. Terwijl ik echt niet perse zo wil denken! Want dan komt het nog weer “harder” aan.. we zullen het gewoon zien. Ben er ook juist heel relaxed en rustig onder.

Amelie en Theetante vinden dit leuk.
  17. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Ik had het deze ronde ook, begon bij 7dpo met testen. Kam spiewit. 8dpo spierwit. 9dpo spierwit. 10dpo ik dacht even wat te zien maar nee toch niet.
    Vandaag 11 dpo, tuurtest!! Zal het dan toch???

Op wat rommelende darmen en krampjes na de ovulatie na geen symptomen.
    Pijnlijke borsten die ik heb voor de menstruatie heb ik ook geen last van nu...

Ik ga je volgen :thumup:

mxm vindt dit leuk.
  18. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier dus ook.

Sterker nog...ik had het zelfs een keer dat ik er echt 100% van overtuigd was. Beschermde zachtjes mijn buik 's avonds in bed. Het was raak. Zeker weten.
    NOT!

Je lichaam en je diepe wens kan je naarstig voor de gek houden. Helaas.

Bij Aiden dacht ik zeker te weten ongesteld te worden. Had ook zware menstruatiekrampen. Maar hey, ik bleek zwanger.

Bij Finley had ik ook geen positieve test verwacht. Moest op de testdatum van het ziekenhuis testen. In de verwachting een negatieve test te zien, bleek het tot mijn stomme verbazing juist knalpositief te zijn.

Hier dus echt andersom.
    Symptomen en gevoel zeiden totaal niks.

Ik hoop dat je gevoel/hoop/wens gelijk heeft TS. Spannend in elk geval!

nizzie86 en mxm vinden dit leuk.
  19. Lovemykids4

Lovemykids4 Niet meer actief

Hier had ik ook dat gevoel en nog steeds :)

Vanmorgen 9 dpo heb ik lichtpositief getest :)

Meestal als je het echt voelt zal het vast zo zijn.
    Hier was het ook elke keer zo als ik het echt voelde dat ik zwanger was :)

Dit is mijn test van vanmorgen met 9 dpo :)

Ik ga voor je duimen voor over een paar dagen :)

Bijgevoegde bestanden:

RoxannaG en (verwijderde gebruiker) vinden dit leuk.
  20. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Wanneer was jouw eisprong?

Deel Deze Pagina