Sorry, nog 1 vraagje over FF

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Bueno, 12 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry meiden, hier nog weer een vraagje van de tempdummy hoor :p

Ben deze maand dus voor t eerst aan t tempen. Ik gebruik ook ovutesten trouwens..
    Wie kijkt er even mee?
    My Ovulation Chart || Ovulation Chart

Mijn eerste ingeving was dat ik mn ei op dag 16 had gevoeld, maar omdat mn temp toen niet steeg dacht ik helemaal niet te zijn geovuleerd! Maar ik dacht die dag wel echt een ovulatie te voelen (heb toen nog gegoogled of je überhaupt een eisprong kon hebben tijdens een positieve ovutest!).

Maar op dag 18 voelde ik een drukkende pijn, op dag 19 had ik een dipje en vanaf dag 20 ging mn temp eindelijk omhoog. Dus ik dacht, dan heb ik na die drukkende pijn mn ei waarschijnlijk op dag 19 gehad!

Maar vandaag zet FF mn kruis neer en zet die dus toch op dag 16, wat mn eerste ingeving was!

Mijn vragen aan jullie:
    Heeft FF meestal gelijk? Zal ik idd toch mn ei op dag 16 hebben gehad?
    En komt dat vaker voor dat je pas een aantal dagen na je eisprong een tempverhoging hebt?? Is dit erg??

Alvast weer bedankt voor t meekijken!!

2. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij kan het beide zijn, maar FF is wel zeker van z'n zaak, omdat je een doorgetrokken streep hebt gekregen. FF heeft over het algemeen wel gelijk.

3. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je antwoord!!
    T lijkt mij ook logischer hoor dat ie op dag 16 is, want anders zou mn ei voor mijn doen wel echt heel laat zijn geweest.. Maar ja, alles kan he ;)

Deel Deze Pagina