Hallo allemaal, Dit is de tweede maand dat ik temp en vorige maand was het heel duidelijk wanneer mijn eisprong was. Deze maand ziet het kaartje er heel anders en nogal vreemd uit. FF denkt dat mijn eisprong mogelijk al op dag 9 was (komt ook omdat ik daar waterige afscheiding heb ingevuld) maar zo vroeg lijkt me wel heeeeel sterk, aangezien ik een cyclus heb van gemiddeld 30 dagen en mijn eisprong vorige maand op dag 18 was! Vandaag was mijn temp ineens weer laag. Ik snap er nu niets meer van. Als hij vandaag hoog was geweest, leek dag 18 mij toch weer de dag van eisprong. Maar nu?? Het is afwachten hoe mijn temp de komende dagen is, maar wat denken jullie als jullie mijn kaartje zien? Alvast bedankt voor het meekijken!
Als je de waterige afscheiding weghaalt.. verplaatst FF dan het kruis? Ik zie dat ie op dag 20 weer naar beneden is gegaan. Misschien (en natuurlijk hopelijk) een innestelingsdip... of je ovulatie is nog op komst. Nog even doorgaan met de sex?
Als ik de waterige afscheiding weghaal op dag 9 verdwijnt het kruis helemaal. Ik denk dat als mijn temp morgen echt een stuk hoger is, de eisprong misschien vandaag was. Ik hoop het maar! Als ik voor morgen, overmorgen en de dag erna hogere temperaturen invul, komt het kruis op dag 20. We gaan zeker nog maar even door. Bedankt voor het kijken in ieder geval. Ik heb ook wel eens een cyclus gehad van 32 dagen, maar toen tempte ik niet dus geen idee wanneer ik toen mijn eisprong had, maar als je ziet dat vorige maand mijn lf maar 11 dagen was, zou dat makkelijk op dag 20 geweest kunnen zijn ook. Ik kan niks anders doen dan afwachten denk ik.
Nou vandaag temp weer flink omlaag, van 36,9 gisteren naar 36,6 vandaag. Ik snap er niks meer van! Lijkt dit een kaartje zonder eisprong te worden? Of zou dag 20 alsnog kunnen als mijn temp nu weer omhoog zou gaan de komende dagen?
Hoop dat iemand nog even mee wil denken! Ik kom er geen wijs uit. Ik ben heel bang dat ik deze maand ineens geen eisprong heb. Of zou je toch een eisprong kunnen hebben al is dat niet helemaal duidelijk te zien in je kaartje? Zelf denk ik nog steeds dat de eisprong op dag 18 of 20 was. Maar ik begin het somber in te zien...
Hoe lang ben je gestopt met de pil? De lf is vaak evenlang. Dus zal om de nabij 11 dagen blijven. Daar is niets mis mee. Als je pas net gestopt bent met de pil zou het kunnen dat je nu nog erg onregelmatig ongetseld bent! En dus een onregelmatige eisprong hebt. Ik kan hem in ieder geval nog niet helemaal ontdekken! Succes ermee
Ik ben al bijna twee jaar gestopt met de pil en ook al wel een keer zwanger geweest (in mei dit jaar) en heb eigenlijk vanaf dat ik stopte met de pil een vrij regelmatige cyclus gehad, tussen de 27 en 32 dagen. Dus ik vind het wel vreemd dit. Het is pas de tweede maand dat ik temperatuur dus ik weet niet of ik vaker geen eisprong heb gehad. Mijn miskraam is nu vier maanden geleden. Na de miskraam leek mijn cyclus gelijk weer regelmatig dus ik heb het idee dat het ook niet daarmee te maken kan hebben. Maar misschien wel?? Het maakt wel onzeker!
Ik zie dat FF je ei op dag 20 heeft geplaatst.. ik denk dat het wel klopt. Als je vrij regelmatig bent dan heb je bijna altijd wel een eisprong, maar het kan wel eens voorkomen dat je geen ei hebt of dat het een cyste is geworden. Met een lf van 11-12 dagen is het netjes zo hoor.