5 dagen voor nod, temperatuur laag

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by marie24, Apr 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marie24

marie24 Actief lid

Jan 25, 2012
    115
    1
    18
    Hallo, ik heb nog nooit met temperaturen gewerkt maar dacht, de laatste week voor mn nod laat ik het eens proberen. Nu nog maar 2 ochtenden gedaan maar gister was mijn tempo 36.2 en vandaag 36.1. Doe het wel via de mond. Betekend dit dat ik sowieso al niet zwanger kan.zijn omdat mijn temp laag is? Ik heb wel constant steekjes links en zere tepels en erg moe maar volgens heb lk dat eerder gehad en toen werd ik ook gewoon ingesteld... Zit nu in ronde 9 ...

2. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,524
    1,025
    113
    Amsterdam
    Hoi Marie,

Ja dat is moeilijk te zeggen, je kan pas echt wat zeggen over een hele cyclus qua temperaturen. Als het deze ronde niet raak is, zou ik blijven tempen en dan invullen bij FF.

Temperatuur laag nu, kan betekenen dat je ongi wordt (maar dat kun je vaak alleen zien als de dagen ervoor je temp hoog was tijdens LF)

Het kan ook betekenen dat jouw coverline, lager is dan 36,2 en dat je nog in FF fase zit..

Dus er is weinig van de zeggen sorry

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

Jan 7, 2011
    11,704
    3,816
    113
    Female
    Sowieso weinig van te zeggen als je het via de mond en heel onregelmatig doet... vanaf volgende ronde maar eens vanaf dag 1 tempen en dan rectaal of vaginaal...

Zo middenin een cyclus zeggen 2 temperaturen helemaal niets...

4. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    verplaatst naar 'temperatuurkaartjes'

Share This Page