Help test vervaagd!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tammy77, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    HELP!!!!!! wie kan mij helpen........ik heb vanmiddag een clearblue test gedaan.......en die was positief!!!!!!was wel een heel licht +je......maar hij was er wel,mijn moeder en buurvrouw hebben hem ook gezien........maar na ongeveer een uur vervaagde het streepje tot bijna niks.....als ik heel goed kijk zie je hem nog wel,maar niet meer zo duidelijk als eerst.....hebben meer mensen dit mee gemaakt,en ben ik nou wel zwanger of niet want ik weet het niet meer....wie helpt mij.groetjes tamara

2. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    kun je er een foto van maken?
    dan kunnen wij hem ook zien...
    misschien zien wij hetzelfde als jou

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik zou gewoon een nieuwe, andere test doen morgen ofzo..
    Dan weet je meer dan deze onzekerheid.
    Succes!

Mirre

4. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    ik heb geprobeerd om mijn test op de foto te krijgen maar dan zie je het streepje helemaal niet meer zo licht is het nu.als ik er zelf naar kijk zie ik het nog wel staan,maar heel erg licht,dus op de foto zie je niks.

5. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    jammer tammy
    ja ik sluit me aan bij mirre
    (wat zijn wij het opvallend vaak eens ;) )

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Volgens mij maakt het niet uit hoe vaag de streep is. Ik denk dat je dan zwanger bent, voor de zekerheid zou ik nog een testje doen!!
    Succes!!!

7. Joaney

Joaney Actief lid

15 aug 2006
    455
    0
    0
    Er staat toch op de gebruiksaanwijzing van zo'n test dat deze na 10 minuten niet meer betrouwbaar is? Als in jouw geval de test in deze eerste 10 minuten positief is geweest, dan kun je ervan uitgaan dat je zwanger bent.

8. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ik zou morgen ook nog maar een test doen! Ik ken deze test persoonlijk niet maar hoort dat niet dat het +je weggaat? Bij de digitale ("ik ben zwanger") verdwijnt de tekst ook na een uur heb ik gehoord...
    Nou nog eens testen dus...ik wens je veel succes en duim voor je dat je gewoon zwanger bent!!

Liefs

9. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Klopt wat je zegt over de digitale dat de tekst verdwijnt, maar als je het staafje er dan uittrekt blijven er wel 2 streepjes zichtbaar! Die vervagen niet. Ik heb ruim 2 mnd geleden positief getest en nog steeds zijn ze zichtbaar, na verloop van tijd zullen ze wel vervagen.
    Ik vind na zo;n korte tijd vervagen een vreemd iets en zou er zelf voor kiezen om nog een opnieuw (met een evt andere test) te testen.

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) TIP: Als je positief hebt getest, smeer m als ie droog is, met nagellak in (doorzichtige) Dan vervaagt ie niet!

11. Babe

Babe Actief lid

20 aug 2006
    191
    0
    0
    Ik denk dat het HCG in je urine nog niet zo heel sterk aanwezig is, misschien dat hij daarom sneller vaag wordt. Ik zou het nog een keertje doen als ik jou was ! (maar volgens mij wel zwanger hoor, anders kan er nooit een kruisje komen volgens mij)

12. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    bedankt voor jullie reactie's.heb net de 2de clearbleu gedaan en kreeg weer een +je.mijn vriend heeft het ook gezien.ook deze is nu vervaagd.maar nog wel zichtbaar..........dus ik naar het kruitvat toe voor een test van het kruitvat....en deze is dus ook positief!!!!!!!!!!!!!!!!! ligt 2de streepje.....maar wel zichtbaar..........dus toch zwanger denk ik dan........groetjes tamara

13. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    harstikke zwanger meid,xxxdanielle

14. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    GEFELICITEERD!!!

Succes met je zwangerschap en geniet er van!! \:D/
    liefs mij

15. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    ja zeker wel tammy!!

De testen van cb staan erom bekend dat ze vervagen na een paar uur, meiske...mijn vriendinnetje had dat ook!

Gefeliciteerdddddddddddddd!

16. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    dank jullie wel.dacht ff dat ik gek werd.voel me nu veel beter.groetjes tamara

17. Niet meer actief

vraagje..

zit er eigenlijk een uiterste houdbaarheidsdatum op die testen?

heb er eigenlijk nooit op gelet en ik heb ze momenteel niet in huis, kan dus ook niet kijken of er een datum op staat.

kan het daar niet aan liggen?

Aoife

18. Niet meer actief

Oh ja Tammy,

het belangrijkste vergeet ik nog..

van harte gefeliciteerd meisje..

Well done!

Aoife

19. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Van harte gefeliciteerd. Drie testen, dat moet duidelijk genoeg zijn.

Er zit trouwens inderdaad een houdbaarheidsdatum op die testen (ook op ovulatietesten).

Groetjes, Jaycey

20. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    gefeliciteerdt,..................................want 3 moet toch genoeg bevestiging zijn toch....................enjoy!!

Deel Deze Pagina