Hallo, Afgelopen zaterdag dacht ik ongesteld te worden. Gewoon normaal helderrood bloedverlies, maar het komt maar niet op gang. Een paar druppels per dag en meer is het niet. Wie heeft dit ook gehad, of heeft er over gehoord. Dit is de eerste keer na het stoppen met de pil dat ik ongesteld ben geworden. Kim
Het kan zijn dat je aan het ontpillen bent (klinkt in elk geval wel zo) maar ik zou toch voor de zekerheid even testen. Ik heb het zelf ook ongeveer zo gehad als jij beschrijft en ik was zwanger.
Bij mij was het de eerste ronde ook zo vreemd. Werd ong. daarna een dag niet, die dag daarop weer wel. Telkens was het eigenlijk maar een halve dag en heel weinig. Totaal maar 3-4 dagen. Helaas was ik niet zwanger. Hoop voor jou dat het wel zo is! Anders even testen, dan weet je het zeker
hmm, dat klinkt wel weer spannend, maar ik wacht eerst maar eens even tot mijn vriend thuis is. Hij is naar een feest. Vandaag was ook mijn eigenlijke dag om ongesteld te worden. Ik denk dat ik de nacht afwacht en dan daarna misschien maar een testje doe. Groetjes Kim P.S. nu ben ik toch wel een beetje zenuwachtig, ach ja we zien het wel!!!!