geen verhoging wel zwanger?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by dromertje, Jun 30, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dromertje

dromertje Actief lid

Apr 18, 2007
    246
    0
    0
    Hey allemaal,

ff een vraagje. Had deze weken sterk het gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn. Nu wil ik vandaag testen maar mijn temp is normaal 36.3
    Dit was het 11 dagen geleden ook. In de tussentijd heb ik het niet gemeten i.v.m. vakantie. Is het nu onmogelijk dat ik zwanger ben, of kan ik het beste wel testen?

2. Nikitje

Nikitje Bekend lid

Jun 5, 2007
    898
    0
    0
    ik zie dat je 4 dagen overtijd ben? waneer is/was je nod? een testje voor de zekerheid zou ik doen mocht je 4 dagen overtijd zijn!

3. dromertje

dromertje Actief lid

Apr 18, 2007
    246
    0
    0
    Hai Nikitje,

Ben inderdaad 4 dagen overtijd, ga vanavond testen, maar reken echt nergens op, mijn cyclus zal wel weer raar doen..

4. Nikitje

Nikitje Bekend lid

Jun 5, 2007
    898
    0
    0
    idd,beter dat je dat nie doet dan valt het allemaal mee mischien,maar ik wens je veel suc6,laat je het weten?
    wat is trouwens je langste syclus die je ooit heb gehad of je laatste hoeveel dagen? heb je dat niet bijgehouden?

5. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    heb je enige idee hoe je temp voor je eisprong was?

6. dromertje

dromertje Actief lid

Apr 18, 2007
    246
    0
    0
    Hoi Natasja,

Mijn temeratuur voor de eisprong was ongeveer hetzelfde.
    Lijkt er wel op of ik geen eisprong gehad heb. Ga in ieder geval vandaag testen, en bij negatief resultaat ( kan haast niet anders) moet ik vanaf nu tot mijn menstruatie ook mijn temp maar weer bij gaan houden.
    Misschien dat ik er dan nog iets uit op kan maken.. :(

Share This Page