Hallo allemaal, Wij zitten nu in ronde 12... Tot nu toe zonder positief resultaat. Op advies van de dokter ben ik sinds deze maand gaan temperaturen. Nu had ik gister ongesteld moeten worden, maar tot nu toe nog niet geworden. Zouden jullie even mee willen kijken naar mijn kaartje? Kan het zijn dat ik zwanger ben? Heb ik uberhaupt wel een eisprong gehad? Alvast bedankt voor de reacties!! Groetjes JAM1987
Je eisprong is overduidelijk te zien hoor in je kaartje. Duidelijke stijging vanaf dag 18. Je kan op je kaart wel zien of je temp hoog blijft, maar of je echt zwanger bent is alleen dmv een test te bepalen. Ik vind de daling vandaag niet zo hoopvol eerlijk gezegd...
Bedankt voor jullie reacties Het lijkt erop dat m'n menstruatie vandaag toch wel gaat komen.. Volgende maand nieuwe kansen.
Ik weet niet of het nu goed is doorgebroken..:S Echt heel verwarrend. Had nu net wel bloeding, maar normaal heb ik bij menstruatie eerst last van bruinige afscheiding enzo... Maja, wacht weer af. Alhoewel ik het wachten wel meer dan zat ben..