Ik heb een vraagje.... Ik temp nu sinds 2 maanden! Ben al 1,5 jaar heel regelmatig ongesteld! Bijna altijd een cyclus van 28 dgn. Een hele enkele keer 27 of 29 dgn. Afgelopen maand had ik ineens een cyclus van 34 dagen! FF gaf aan dat mijn ei toen was op dag 19! Deze maand geeft FF aan dat mijn ei op dag 11 was. Ik voel helaas niet wanneer ik mijn ei heb! Kan daar per maand zoveel verschil in zitten?? En die dip van vandaag, kan dat dan een innestelingsdip zijn?? FF zet er bij vandaag ook een groen blokje onder. Wat wil dat zeggen?? Sorry, zoals jullie zien.....een hoop vragen
Wat heb je nog meer ingevuld dan je temp? Ik vind het vreemd dat in je vorige cyclus FF obv je temp, je ei op CD19 zet. Enkel obv van je temp zou ik denken CD21. En dit rondje op CD11, tja het kan verschillen. Het ligt wel ver uit elkaar ja. Maar bij mezelf ook geen duidelijkheid. Ik geloof langzamerhand dat vanalles mogelijk is en dat op individueel niveau niet zoveel te zeggen valt. Alleen maar dingen over groepsgemiddelden. Zover ik begrepen heb kan de foliculaire fase nogal verschillen (iig tussen personen en wellicht ook binnen personen) maar de luteale fase schijnt meestal tussen de 12 en de 16 te liggen. En ik zie bij vandaag geen groen blokje? Het zijn ook maar mij gedachten hoor, maar die vroeg je .
Dank je voor je reactie! Ik heb vorige maand verder niks ingevuld! Nu alleen wanneer ik hoofdpijn had en moe was. Maar hoofdpijn heb ik bijna dagelijks.... Aan de afscheiding merk ik niet echt iets. Daar heb ik sowieso veel last van, mijn hele cyclus! Dat groene blokje weet ik dus ook niet?! Stond er ineens nadat ik mijn temp ingevuld had. Geen idee! We klussen nog maar even door Op dag 11 voor het eerst geklust, dus hoop dat dat niet te laat was als ik toen echt mijn eisprong al gehad heb!