Temperaturen op wisselende tijden

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Princess81, Mar 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

May 12, 2008
    1,065
    1
    0
    Hollandia
    Ik lees overal dat je moet temperaturen vóór je opstaat en elke dag om dezelfde tijd... Dat lukt mij dus niet ;) als mijn dochter om 6u 's ochtends wakker wordt voor een voeding ga ik daarna niet meer slapen. Dan zou ik dus tempen voor 6u. Anders temp ik door de week rond half 7 als de wekker van hubbie gaat (en daarna ga ik snel weer verder slapen :p), maarre in het weekend gaat er geen wekker af zodat ik kan tempen dus heb ik weer een ander tijdstip dan. Zou dit veel uitmaken?

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Voor het beste resultaat is het wel belangrijk om elke dag op hetzelfde tijdstip te tempen.

Ik zou dan gewoon elke dag je wekker om 6 uur of half 6 instellen ofzo, tempen en weer verder gaan slapen. Doe ik zelf ook, dus ook in het weekend..

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    ik doe het ook niet precies op dezelfde tijd. wordt elke dag zelf wakker tussen 5 en 6 om te plassen (erg irritant maar ja;))Temp dan. Bij mij maakt het niet echt uit volgens mij. maar je zou een keer kunnen kijken of het bij jou wel uitmaakt.

4. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,859
    19,259
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Een half uurtje hoeft niet zoveel uit te maken. Maar in het weekend zul je toch echt even je wekker moeten zetten voor een betrouwbare meting. Daarna slaap je lekker verder.

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    hier zette ik ook de wekker voor in het weekend

6. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

May 12, 2008
    1,065
    1
    0
    Hollandia
    Bedankt voor jullie reacties meiden! Dan ga ik idd de wekker in het weekend zetten om te tempen ;) Nu moet ik er alleen nog aan zien te denken om te tempen vóór ik uit bed ga, ipv gelijk uit bed wippen als dochterlief me nodig heeft ;)

7. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    3,656
    0
    36
    ik lees inderdaad op internet ook veel dat je op vaste tijdstippen moet tempen...toch schijnt dit niet te hoeven. Zelfs het ziekenhuis/vk geven advies om te tempen voordat je opstaat, een vast tijdstip is niet nodig.
    Zou ook vervelend zijn als je wisselende diensten hebt met je werk...dan zou je als vrouw nooit goed kunnen tempen op een tijdstip.

Share This Page