Tempkaartje na curretage, wel of geen eisprong gehad?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Loki09, 13 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    11-02-'10 ben ik gecurreteerd. Heb daarna mijn temp bijgehouden om inzicht te krijgen in mijn cyclus, kan alleen niet zeggen dat dat echt gelukt is ;).

Wil graag aan de 'kenners' vragen wat jullie ervan denken. Heb ik een ei gehad naar jullie inzicht?

Need to know's:
    * Mijn LF is vrij kort. De eerste 2 rondes 11 dagen, de 3e ronde was ik zwanger maar ik schat hetzelfde (teste op 11DPO positief).
    * Mijn temp ligt normaal na een eisprong rond de 36.9/37.1 graden en blijft daar ook, met 1 dipje in het midden en daalt pas tijdens mijn ongi (zie ook mijn andere tempkaartjes in fotoalbum).
    * Temperatuur meten ging niet zonder slag of stoot. Enkele keren gehad dat ik 3 keer meette meteen na elkaar en dat er 0.4! graden verschil inzat :(. Altijd het meest gebruikelijke aangehouden.

Zelf bedacht:
    Zoals het er nu staat heeft FF geen ei kunnen ontdekken. Dit komt vnl door die meting in het begin van 36.9. FF weet natuurlijk niet dat ik een curretage gehad heb, dus dat mijn lichaam misschien nog van slag was of dat het zo'n foute meting was (heb toen volgensmij maar 1 keer getempt). Stel ik vul daar niets in dan zou mijn ei op dag 20 geweest zijn volgens FF en als ik 36.7 invul (net als de dagen ervoor en erna) dan komt het kruis op dag 18. Beide zou redelijk goed overeen komen met mijn LF (dus 10 of 12 dagen).

http://www.zwangerschapspagina.nl/members/35267-albums2367-picture18273.png

Wat denken jullie? Gewoon geen ei gehad door een echt volslagen gekke cyclus of toch wel? Niet dat het nu nog uitmaakt (ben vandaag ongi geworden dus ;) ) maar ben er wel benieuwd naar!

2. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    aller eerst wat erg voor je die curretage hoop dat je snel weer zwanger bent !!
    ik denk dag 20 omdat ie vanaf daar pas echt stijgt
    en als je bloed hebt van een miskraam blijft je temp nog een tijdje hoog door het hormoon
    ik heb een aantal miskramen gehad en als die tempen van mij hoog waren tijdens het bloedverlies deed ik ze terug zetten naar een temp van voor de eisprong
    ik had voor me curretage een wisselende cyclus van 30 tot 49 dagen en na me curretage was ie een paar maanden rond de 28 maar soms kan je cyclus aardig in de war zijn van zoiets

ik hoop dat je hier wat aan hebt ik ga voor je duimen

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Bedankt voor je berichtje Staartje. Het spijt me om te horen dat jij de pijn al meerdere keren ervaren hebt... Voor jou dus ook veel sterkte...

4. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Als ik naar je kaartje kijk is je temp eerst nog van slag geweest van je curretage, maar heb je denk ik toch een eisprong gehad.

Ik denk dag 18.

5. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Bedankt Maranka :) Overigens vind ik mijn temp de hele maand wel van slag, de afgelopen maanden was de temp in mijn LF vrij gelijk en mooi hoog. Hopelijk is mn temp deze ronde weer zoals het hoort :D

Deel Deze Pagina