Ik heb al veel topic geopend over streepjes die er niet zijn.. Maar nu!! Had ik gisteravond een super licht streepje (gisterochtend negatief) en doe nu net een testje en er staat gewoon meteen een streepje!!!!! WAT?! Maar.. Ik ben 13 dpo en het streepje is wel erg licht. Ik heb ook al 2 dagen lang krampen. Wat denken jullie?
Ben je zeker van je eisprong? Voor 13 dpo vind ik hem wel heel licht. Zo'n streepje verwacht ik eerder met 9-10 dpo
Ja ben wel vrij zeker, 30 nov positieve ovulatietest Ik vind m ook erg licht, maar aan de andere kant is ie vergeleken met gisterochtend (duh negatief) en gisteravond wel opgelopen want dat was echt een tuurstreepje
Ik vind het meer een penstreepje. Heb ik ook vaker gehad en ik ben dan niet zwanger. Hopelijk heb ik t mis bij jou! Maar vind m ook erg licht voor 1313dpo. Maar is t niet dat je ei pas springt 1 a 2 dagen na een positieve ovulatie test?
Helaas is een posi ovu geen garantie tot het springen van je ei. Ik hoop het niet voor je, maar hij zou ook kunnen reageren op je lh hormoon (wat je veelal verhoogd hebt met pcos gedurende je hele cyclus). Ik duim dat hij gaat oplopen in de komende dagen.
Positieve ovu test geeft geen garantie op eisprong Ik Had dag 12-13 ook positieve ovulatietesten en minst ik temperatuurde zag ik mijn ei niet gesprongen was minst temp niet steeg. Pas dag 20 was mijn ei gesprongen na drie dagen positieve ovulatietesten. Echo heeft dit ook bevestigd.
Ja ik zie wel een streepje hoor.. Ik heb op mn NOD nog lichter getest dn dat... Uiteindelijk een clear blue digital gedaan, dan hoef je niet te turen of te twijfelen
Ik zie geen echt streepje sorry.. als je het over een paar dagen doet zal hij misschien donkerder zijn..
Ik zie het ook nauwelijks. Na het drogen lijkt ie op de foto ook eerder grijs dan roze. Ik hoop voor je dat het wel een beginnend positief streepje is natuurlijk!