temperaturen, ritme en normale waardes?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Thura, 18 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    Ik had me voorgenomen om elke ochtend om half 7 te tempen. Maar vaak ben ik al iets eerder wakker, als mijn lief er uit moet om 6 uur, of omdat ik zomaar vroeg wakker word.

Ik heb nog maar drie dagen de temperatuur opgenomen, elke ochtend dus om half 7. Maar ik denk dat ik beter mijn temperatuurmoment kan aanpassen naar wat vroeger, nu lig ik dus even wakker of te dommelen. Ik denk dat daar mijn temperatuur van omhoog gaat, klopt dat?

Als ik nu wissel van temptijd, naar 6 uur, zijn dan mijn eerder getempte momenten waardeloos? en heb ik dan deze maand iets aan mijn kaartje?

ik zit met mijn temperatuur zo rond de 36.6, vanochtend was het 36.5, gister en de dag er voor was het 36.7.

de eerste twee dagen van deze maand heb ik helaas niet kunnen tempen, maar ik zit dus op dag 5 van mijn cyclus. Is mijn temperatuur normaal of hoog?

2. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Je kan pas zien wat je normale temp is als je een minimaal een volle cyclus getempt hebt.
    Ik temp altijd tussen half 7 en 7 uur,dat maakt volgens mij niet uit als je maar minimaal 5 uur geslapen hebt.

Succes!

3. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Binnen dat halve uur is volgens mij nog niet veel verschil in temperatuur. Zeker niet als je nog lekker bent blijven liggen en misschien nog even weggedommeld bent.
    "Normale" temperatuur verschilt per persoon. Wat jouw "normale" temperatuur is, kun je indd pas weten nadat je een volledige cyclus getempt hebt.

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Gewoon lekker zo blijven tempen hoor, dat is prima!

5. Trees

Trees Niet meer actief

Hoi Thura,

Bij maakt dat half uurtje wegdommelen wel een verschil. Soms zelf een halve graad :confused: Ik heb een paar dagen op beide momenten getemp en ik kreeg betere temperaturen als ik het echt direct na het wakker worden deed. Ongeacht hoe laat het was. Misschien ook even uitproberen wat het verschil is als je zowel om 6 uur als half 7 temperatuurt.

groetjes

6. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    meis, wat lees ik nou in je banner? is het weer mis?! Niet toch? Bij deze een virtuele schouder om uit te huilen! wil je anders eens mailen of een bak thee komen drinken? ik zit vlak bij, dat weet je toch? je bent altijd welkom!

Deel Deze Pagina