Ik ben sinds deze maand aan het temperaturen. Ben nu 8 maanden aan het proberen zwanger te worden en heb in oktober een miskraam gehad. Mijn temperatuurlijst is: 36.8, 36.9, 36.7, 36.8, 36.9, 36.7, 36.7, 36.5, 36.7, 36.6, 36.7, 37.0. Wat denken jullie bij deze lijst, heb ik al een eisprong gehad?
Mss deze gegevens eens in een kaartje met grafiek zetten. Dat kan via Fertility Friend. De eisprong kun je met temperatuurmethode pas nadien zien (als ze dus al is gepasseerd). Dan gaat je temperatuur ietwat omhoog en zakt terug.
Het zou kunnen dat het gister geweest is.... je laatste temp in de 36. Maar je kunt pas zeggen of je een eisprong hebt gehad als je 3 dagen tempstijging hebt gehad. En jouw basale temp ligt al behoorlijk hoog zie ik. Hoe temperatuur je als ik vragen mag?
Bedankt voor de snelle reacties! Ik temperatuur rectaal sochtends altijd op hetzelfde tijdstip voor ik opsta. Ik ben begonnen met temperaturen een week na mijn eerste menstruatiedag.
De enige optie voor eisprong die ik eruit kan halen is wanneer je temp van 36.7 naar 37.0 gaat. Maar dan moet de komende dagen de temp ook hoger blijven.. afwachten dus!