Hallo dames, Ik snap er echt helemaal niks van meer. Ik verwacht morgen mijn menstruatie Maar voelde me de afgelopen dagen niet zo goed. Misselijk hoofdpijn en heel erg moe. En pijnlijke jeuken borsten waar ook vocht uit kwam. Dus ben ik een test gaan wagen. Ik heb eerst een test gehaald bij de action. Ik kreeg daar een heel duidelijk streepje op te zien. Tot twee keer toe. Nu doe ik de kruidvat zwangerschapstest 2 voor 5 euro en daar zie ik wel een streep maar heeeeel licht Ik snap er niks van. Mijn gevoel zegt nu dat de action gewoon indroog lijntjes hebben. Maar aan de ene kant denk ik, ik kan toch niet op alle testen van de action een indrooglijn krijgen beetje apart Wie weet hier raad mee Groetjes
Zo'n action test had ik laatst ook. Maar dat was helaas niet raak. Op de kruidvat test zie ik geen lijntje.
Ja ik weet ook bijna zeker dat er een streep op de kruidvat getest zit.. alleen zo moeilijk te zien op foto. Als ik de test nu zo voor me heb zie ik het wel zitten
Op die van de Action zie ik idd ook helemaal niks. Misschien morgen of overmorgen nog een testje wagen?
Ja denk ook dat ik dat maar doe. Want zelf zie ik het wel maar is nog veel te licht voor op de foto. Probeer het woensdag nog maar een keer