Mijn lh surge was op de 17de dag van mijn cycle(Zeer duidelijk positief en weer negatief de 18de), maar mijn temp is nog steeds laag. Hoorde die al niet omhoog te gaan? Of moet ik door testen in het geval ik 2 surges heb? (Mijn cycle is nooit langer geweest dan 32 dagen) beetje in de war. Mijn bbt thermometer is in F vandaar dat ik FF in F afgesteld heb. Met F hoort die tussen de 0.5 & 1 omhoog te gaan.
Ik denk dat je eisprong dan vandaag is. Twee dagen na je positieve test. Dat kan prima en dan zie je morgen pas een stijging. Ik zie wel veel open bolletjes staan? Weet je hoe dat komt? Temperatuur je wel altijd op hetzelfde tijdstip?
Ik temp altijd rondt 7, maar ik geef nog borstvoeding en we coslapen, dus soms voedt ik binnen de 5 uur voor het meten. Kan het ook zijn dat de temp later stijgt? want mijn cm was gisteren en vanmorgen niet meer echt aanwezig en geen eggwhites meer.
Ik weet niet wat CM is maar eggwhite kun je tot 5 dgn voor je eisprong hebben dus denk echt dat hij vandaag is . En ja als je later invult dan maakt hij er een open bolletje van. Ik zou overal even het correcte tijdstip van opnemen invullen dan kan FF je gegevens betrouwbaarder interpreteren .
Ik heb de tijden aangepast naar rondt 7. (Ik meet altijd rondt 7 maar ga dan soms nog weer eventjes slapen en vul het later in. ) FF zegt nog steeds dat het waarschijnlijk gisteren was. Maar mocht het vandaag zijn, we hoeven niet weer te klussen om een kans te hebben toch? (Zaterdag) Manlief heeft even een pauze nodig.
Haha slapen na temperaturen deed ik ook vaak nog hoor Maar volgens mij zegt FF nog helemaal niks toch? Ik zie iig geen kruis staan. En gister was het echt niet want dan zou je temperatuur gestegen moeten zijn vanochtend. Seks op zaterdag lijkt me prima hoor!
Hij zegt het in de Interpretation. Okay! Nou we zullen het zien of het raak is. Kan het zijn dat ik nog een 2de LH surge moet verwachten of is dat heel onwaarschijnlijk? Dankje voor je help!
A) wat is surge?? Als je je lh piek bedoelt, omschrijf dat dan svp als lh piek haha B) jouw eisprong is vandaag of moet nog komen. Hij was 100% zeker niet gisteren of eergisteren . Als je temp morgen nog niet gestegen is dan heeft je lh piek niet tot een eisprong geleid en zal hij het nogmaals gaan proberen (met weer een lh piek).
Sorry, ondanks dat Nederlands mijn moedertaal is, heb ik er soms een beetje moeite mee aangezien ik al jaren in het buitenland woon. Maar ja idd piek. Okay dan ga ik voor de zekerheid weer testjes doen, dankje!
Ja het kruis staat sowieso verkeerd. Je eisprong was 100% zeker gister . Als je morgen en overmorgen alvast dezelfde temperatuur als vandaag invult zul je zien dat FF het kruis verplaatst.
Kan ik er vanuit gaan dat mijn ovuluatie dan altijd 2 dagen na mijn lh piek is? Of kan dat per keer verschillen?
Ik zou daar denk ik niet vanuit gaan. Want het ligt er natuurlijk ook maar net aan of je met testen het begin of het eind van je piek te pakken hebt bv.