Dochter van bijna 2 gilt verschrikkelijk

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Nokya, Oct 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nokya

Nokya Lid

Jun 30, 2010
    21
    0
    0
    Ik moet even mijn "ei"kwijt.
    Ik heb 2 dochters, de oudste is 4 jaar en de jongeste wordt in nov 2 jaar. Nou verschillen hun karakters enorm. Helemaal leuk vinden we dat, want ze hebben allebei pit!!
    We verwachten in maart ons 3de wondertje.
    Misschien dat ik er daarom ook wel meer last van heb hoor!!! Hormonen en moeheid vooral, denk ik!!
    Maar goed!!! Mijn jonsgte kan om het minste of geringste gillen, waar je trommelvliezen "U"tegen zeggen. Ik weet niet meer hoe ik erop moet reageren.
    Negeren helpt niet, op haar mopperen helpt niet, haar op de stoute stoel zetten ook niet. Ze is natuurlijk ook nog wel klein om te begrijpen dat mama dit ect leuk vind.

Maar heeft iemand tips, want ik kan ff helemaal niks meer hebben

Thanxs voor jullie luisterend oor!!

2. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

Aug 3, 2008
    2,083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    ik denk dat het een fase is

mijn zoontje lorenzo word 8november ook 2

en heeft ook het gillen ondekt

word er gek van en idd niks helpt

3. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

Jan 3, 2008
    2,495
    0
    0
    Volgens mij is je dochtertje helemaal niet te klein om te begrijpen dat je dit niet leuk vindt. Maar dat terzijde.
    Wat je zou kunnen proberen is fluisteren tegen je dochtertje. Hoe harder zij gilt, hoe zachter jij fluistert. Op een keer heb je zo echt haar aandacht, en zal ze stoppen met gillen.
    Ook een mogelijkheid: ze wéét dat ze gilt. Dus wijs haar op het gillen: 'goh, Dochtertje, wat gil jij zachtjes? Gisteren gilde je veel harder hoor.' En als ze dan beledigd kijkt en nog harder gaat gillen je hoofd schudden en zeggen dat ze toch echt steeds zachter gaat gillen. Mogelijk is de lol er dan snel af.

Share This Page