moe moe moe

Discussion in 'Zwanger worden' started by Pandora, Oct 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ik ben nu zo'n maandje gestopt met de pil.
    Sinds een paar dagen ben ik verschrikkelijk moe....kan de hele dag wel slapen. Verder heb ik erg gevoelige tepels, veel buikpijn, zo'n 1,5 week geleden had ik een paar dagen last van een ijzersmaak in mn mond, pis me een ongeluk en had van de week ineens verschrikkelijke zin in bami, terwijl ik dat helemaal niet lust
    Zou ik misschien al zwanger kunnen zijn, of zijn dit dingen die horen bij het stoppen met de pil?

2. Bosuiltje

Bosuiltje Actief lid

Jul 15, 2010
    354
    0
    0
    Brabant
    Hoi!

De dingen die je beschrijft zouden volgens mij best zwangerschapssymptomen kunnen zijn... maar als ik jou was zou ik gewoon een test doen, dan weet je het!

3. Calimero

Calimero Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,901
    0
    0
    ik was ook zo moe na het verwijderen van de mirena dus ik denk dat dat met het ontpillen te maken kan hebben waar die trek in bami ineens vandaan komt weet ik ook niet? wanneer moet je weer ongi worden?

4. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    wanneer ik precies ongi moet worden weet ik dus niet...weet helemaal niet hoe mn cyclus is nu na het stoppen! maar ik denk dat dit deze week zou moeten zijn

5. Calimero

Calimero Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,901
    0
    0
    anders misschien gewoon een testje wagen dan weet je waar je aan toe bent en waar de vermoeidheid aan ligt

6. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    heb er vandaag een testje aan gewaagt, omdat ik nogal ongeduldig kan zijn en enorm nieuwsgierig ben :D maar deze was negatief...maar als je test voordat je ongi moet worden, wil dat nog niks zeggen :(
    vorige week had ik ook ineens last van "opvliegers"...was de afwas aan het doen en had het ineens bloedheet, en had gloeiend hete wangen, heb ik nog nooit gehad op deze manier

7. Calimero

Calimero Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,901
    0
    0
    ja dat klopt wel ja omddat je dan nog te weinig van die stof in je bloed hebt zitten ofzoiets hmm ben je nog nix opgeschoten...
    afwachten dus...

8. Doosje31

Doosje31 Actief lid

Oct 12, 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hebt precies dezelfde dingen als ik eerste en zelfs 2e maand nadat ik gestopt was met de pil.
    Denk toch echt ontpillen.
    Ik heb geen ontrekkingsbloed gehad en nu al 2x 27 dagen cyclus.
    Nu totaal geen symptonen meer......

9. Tamara87

Tamara87 Lid

Apr 12, 2010
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas is er geen eenduidig antwoord op je vraag, het kan twee kanten op.
    Deze symptomen kunnen voorkomen door je veranderde hormoonhuishouding na het stoppen met de pil of het kan een aankondiging zijn van je ongesteldheid.
    Maar deze symptomen komen ook vaak voor bij een zwangerschap. het kan voor jou dus nog alle kanten op.
    En inderdaad als je voor je nod test dan kan het zijn dat er in je lichaam nog niet genoeg HCG hormoon aanwezig is en je daarom negatief getest hebt.
    Het word dus een spannende week voor jou.
    Ik zit op dit moment in hetzelfde schuitje... heb allerlei vage klachten en ik ben 1 dag over tijd, alleen de test was neg gisteren.
    Dus we kunnen samen gaan duimen.

succes en heb geduld ;) Al is dat heel moeilijk weet ik uit ervaring!

10. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Dan is het voor jou zeker ook spannend :)
    Ik ga heel hard voor je duimen
    Het zou natuurlijk kunnen dat het bij mij gewoon klachten zijn van het stoppen met de pil...al zou het wel super gaaf zijn als het meteen de eerste ronde raak zou zijn....SPANNEND :)

11. Calimero

Calimero Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,901
    0
    0
    @m80 word een spannenweekje!!

@tamara hier ook 1dag overtijd heb nog geen testje gewaagd ik wacht het nog ff af

12. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Helaas...ben vannacht ongesteld geworden :x
    dus...nieuwe ronde...nieuwe kansen :)

13. Calimero

Calimero Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,901
    0
    0
    ooooooh wat jammer!

14. Tamara87

Tamara87 Lid

Apr 12, 2010
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ m80: Wat jammer joh!

@ Calimero: knap dat je zo rustig kan blijven afwachten. ik ben daar echt te ongeduldig voor.
    Maarja alles omtrent zwangerschap komt neer op wachten, wachten, wachten... en dat is niet mijn grootste talent :(

Share This Page