Hoi meiden, Sinds 2 maanden slik ik tarwekiemolie. Vorige maand en deze maand valt het mij op dat mijn vruchtbare slijm niet meer zo waterig is en ook niet doorzichtig. Het is wel dik en romig wit van kleur. Voordat ik met de tarwekiemolie begon was het wel helder. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben een beetje onzeker of die tarwekiemolie wel goed is voor de kwaliteit van je vruchtbaar slijm.... Hoop van jullie te horen!
ik ben zelf wel gestopt met tarwekiemolie.. omdat mijn lf korter was (misschien kwam dat ook wel door maansteen of mn lf is gewoon zo kort, namelijk 9 dagen) en er is niks echt bewezen dat tarwekiemolie echt zou helpen.. dus ik slik vanaf nu alleen nog maar foliumzuur
Ik slik ook tarwekiem olie capsules maar alleen in de dagen na de eisprong. Ik heb nl begrepen dat je alleen teunisbloemolie voor de eisprong kunt slikken.
Nee hoor, je kunt gerust je hele cyclus en ook tijdens zwangerschap tarwekiemolie slikken de teunisbloemolie schijnt niet goed te zijn tijdens zwangerschap, daarom wordt er aangeraden om na ei tarwek. te gebruiken! Toen ik het 2 maanden gebruikte teste ik positief (alleen tarwek.)