temperaturen

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door emmertje, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    styling en ontwerp/gastouder en keihard aan de sla
    Hallo allemaal,

na geprobeerd te hebben zonder temperaturen wil ik daar als mijn menstruatie komt toch aan beginnen. Ik heb afgelopen maand voor het eerst ovutesten gebruikt, maar die bleven positief, terwijl een zwangerschapstest negatief aangeeft en inmiddels is het streepje sinds twee dagen na ruim 10 dagen positief een mindere dikke streep aan het worden.
    Maar temperaturen...hoe werkt dat precies?

Groetjes van mij:)

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoi,

Ik houd het zelf bij via www.fertilityfriend.com. Dat vind ik een prettige wesbite. Kijk maar eens bij mijn kaartje in mijn handtekening, dan zie je hoe het eruit ziet. Aanmelden is gratis en in het begin heb je dan ook de uitgebreide versie. Zodra je termijn afloopt, kun je gratis lid blijven bijhouden, alleen verlopen dan de extra features. Ik heb inmiddels de extra features weer, want ik ben toch maar overstag om te betalen. Ik vond het toch wel erg prettig. Dan geven ze tips over conceptie e.d.

Je moet je temperatuur in ieder geval elke dag op hetzelfde tijdstip nemen na minimaal 3 uur slaap (of 6 uur, heb beide eens gelezen). Dit doe je voor je uit bed gaat, dus ook voor het plassen. Leg een digitale thermometer naast je bedje. Velen pleiten voor een digitale met 2 decimalen, maar ik heb er 1 met 1 decimaal en vind dat prima.

Succes.

3. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    styling en ontwerp/gastouder en keihard aan de sla
    Wat super, dankjewel!!!

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009