Hoi meiden, ik weet nog steeds niet waar ik aan toe ben. Zit nu op dag 24 en nog geen ei te bekennen (ik hoop echt dat ie snel komt). Kan het zo zijn dat doordat ik vorige cyclus een aantal dagen koorts had (na mn ei) dat mijn ei nu later is? Of dat hij helemaal niet springt? Is het 'normaal' dat je af en toe een cyclus er tussen hebt zonder eisprong? Of moet ik richting de huisarts als ik deze cyclus geen eisprong blijk te hebben? Een hoop vragen, een hoop onzekerheid (en een beetje angst voor een cyclus zonder ei)
He, ik zei het net al. Zou je niet zo druk maken hoor. Je hebt ook al eerder een cyclus gehad van 38 toch? Mijn ei is zelfs 2 cycli terug pas op dag 32 gesprongen. Hij komt vast de komende dagen. Gebruik je van die ovulatietesten? Dan kun je in ieder geval checken of je lh hormoon ook oploopt?
hoi, ik sluit me aan bij bovenstaand bericht. En het lijkt me niet dat koorts in je vorige cyclus, deze zou verlengen of zo. Ik zelf heb zelfs vorige week net na menstruatie hoge koorts gehad en zoals het er naar uit ziet heb ik mijn ei vandaag gewoon op dag 13. Dus alles normaal. Succes!
Ja heel irritant Mn geduld raakt wel redelijk op trouwens Weet iemand misschien het antwoord op mn andere vraag? Is het 'normaal' dat je wel eens een cyclus hebt zonder ei? (ik weet t, zover is t nog niet, misschien komt mn ei nog, maar wil t toch graag weten ) Bedankt!
Geen idee, ik heb er wel eens van gehoord. Als je kijkt, zie je ook een voorbeeldgrafiek van een cyclus zonder ei. Maar ik dacht altijd dat je zonder eisprong ook niet ongesteld werd. Misschien moet je je vraag eens stellen aan de verloskundigen op het forum.