Hallo, Ik zag een andere topic met ongeveer hetzelfde onderwerp, maar een beetje andersom en ik kon niet veel met het antwoord. Daarom alsnog mijn vraag: Is het normaal dat ik nog maar 2 kilo ben aangekomen met 19 weken en mijn buik zet nog nauwelijks uit? 's Morgens zie ik er vooral uit alsof ik iets teveel gegeten heb, alleen 's avonds lijkt mijn buik echt zwanger. Ik eet volgens mij normaal en redelijk volgens de richtlijnen in die andere topic gegeven. 1 boterham minder, maar daarvoor in de plaats een lekkere tussendoorreep, zoals liga e.d. Ik ben wel in het begin wat afgevallen, wegens slechte eetlust en misselijkheid. Ben ik dat misschien nog aan het inhalen? Ik ben 1.79m en normaal zo'n 67 kilo. Ik lijn nooit. Natuurlijk heeft het ook voordelen, maar ik hoop niet dat mijn kindje te weinig groeit. Vandaar de vraag. Bedankt!
hoi Juud, het is geen probleem dat je nauwelijks aankomt. Je kindje groeit heus goed, hoe je buik eruit ziet heeft daar niks mee te maken. Als je voldoende eet past dit gewicht gewoon bij jou. Misschien kom je straks alsnog wat aan, misschien kom je in totaal heel weinig aan. Je hoeft je geen zorgen te maken over de groei van je baby, de verloskundige controleert dat iedere keer. Mirjam