Oooh dames, ik begin weer heel veel hoop te krijgen... Ik zelf vind mijn kaartje positief, maar zo denk ik iedere maand Wat vinden jullie ervan en duimen jullie met me mee?
Voor alsnog ziet het er goed uit. Hoop voor je dat je temp de komende dagen hoog blijft en je over een paar dagen een posi test in handen hebt.
Dank jullie wel dames Ik voel nog helemaal niets, maar dat zegt bij mij niets. Bij mijn vorige zwangerschappen begonnen de kwaaltjes pas bij een week of 5-6. Ik houd jullie op de hoogte
10 dpo stond er een mooie 2e lijn op mijn kruidvattest ik snap je wel, ik zou dan ook testen met zo'n mooi kaartje!
Mijn temp keldert vandaag kei hard. Stiekem hoop ik nog op een innesteldip, maar eigenlijk weet ik wel beter
We zullen zien wat het brengt, anders weer volle goede moed naar ronde heel veel Bouwjaar1979, zie ik het nou goed. Ben je zwanger? WAUW gefeliciteerd meid, in ronde 18!!! Dus er is ook nog hoop voor mij
Yris, ja dat hoop ik ook. Ik heb op internet nog gezocht over een eventuele innesteling op dag 10 en het kan, dus daar klamp ik me nog even aan vast. Morgen weten we meer Kon ik maar alvast gaan slapen
De test zegt van wel , maar mijn gevoel ... Kijk elke keer weer naar die test: ja staat toch echt een 2e streep (werk thuis vandaag..nouja poging tot) Onzekerheid speelt nog troef. Het is nog erg onwerkelijk, voel niks. Nou beetje alsof ik ongesteld moet worden. Maar er is blijkbaar nog hoop, ook voor jou!
Bouwjaar, bij mijn laatste zwangerschap (die helaas is uitgelopen op een miskraam) heb ik tig testjes gedaan, omdat ik het ook niet kon geloven. Dus ik ken het gevoel Ik ben echt onwijs blij voor je!!!
Heb daarnet nog een testje gedaan nadat ik de hele ochtend mijn urine had opgehouden, maar helaas. Deze blijft OMO-wit