Vaginaal tempen

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Mammietammie, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hoi dames,

Ik wil graag gaan beginnen met tempen. Het liefst wil ik dit vaginaal gaan doen, maar nu zit ik wel een paar vraagjes, misschien wel hele domme, maarja :) 1: Hoe ver doe je de thermometer erin? Gewoon net zoals bij rectaal of..? :cool: 2: Kan het geen kwaad voor de zaadjes als je 's avonds laat klust en de volgende ochtend die thermometer erin steekt?

Ik heb me echt rot gezocht maar kan nergens een antwoord vinden, ik hoop dat iemand me kan helpen :)

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Waarom niet rectaal? Vind dat echt veel fijner dat vaginaal en is ook betrouwbaarder (kleiner gaatje haha).
    Ik wordt wakker broek beetje omlaag, ding erin en als hij piept klaar. Bij vaginaal moest heel mijn broek omlaag enzo. Vond dat megairritant, werd er ook te wakkeer van :D (in het weekend enit fijn)
    Wat betreft dat zaad, dat lijkt me totaal geen probleem, dat heeft je lichaamstemp wel aangenomen en die zaadjes zijn al lang met hun koffertje op reis naar binnen. Die er nog wel zitten zijn luie sloebers :p

Omdat je de thermometer maar aan 1 zijde tegen je vaginawand kunt duwen of helemaal in het luchtledige erin steekt, is het echt een stuk minder betrouwbaar.

3. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Thanks voor je antwoord! Rectaal lijkt me gewoon niet zo fijn, qua hygiëne maar ook qua gevoel, heb af en toe wel eens last van aambeien dusja :p Maar als je je benen flink tegen elkaar aanduwt valt het toch wel mee qua tegen je vaginawand aanduwen?

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Je bent hol aan de voorkant zeg maar. Je duwt hem toch tegen 1 wand aan, je omringt hem niet. Maar probeer het gewoon, het is altijd beter dan mondeling ofzo.

Ik heb trouwens een desinfectspray staan, dus daar spray ik hem regelmatig mee in. Moet ook voor je vagina trouwens, anders kun je jezelf besmetten met een schimmel ofzo. Dat wil je ook niet ;)

5. Yris

Yris Niet meer actief

Ik temp vaginaal, omdat ik dat ook veel fijner vind. Gewoon iedere keer de themometer hetzelfde gebruiken (even ver dus) Het is net zo betrouwbaar als rectaal :)

6. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Heb het nu 2 dagen gedaan en het bevalt goed. Bedankt voor jullie hulp!

Deel Deze Pagina