vragen na miskraam

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by marraso, Dec 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marraso

marraso Lid

Dec 15, 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedenavond,

ik heb meerdere vragen hoop dat dit mag. heb in november miskraam gehad 1e trimester.

- hoelang blijft een zwangerschapstest positief?
    - mijn zwangerschapsverschijnselen lijken wel toe temen zere borsten sterke reuk komt dit vaker voor?
    - ze denken dat mijn menstruatie meteen doorgezet heeft.. was namelijk 1 dag droog bruine afscheiding en toen weer vers bloed.. dit heeft 11 dagen geduurd kan dat?
    - na gemeenschap heb ik ene keer wel weer bloed andere keer niet. vers bloed. Ook heb ik dit ene keer wel en andere keer niet bij grote boodschap wc..

Zijn nogal wat vragen hoop dat jullie me hier verder mee kunnen helpen.
    Vast bedankt

2. marraso

marraso Lid

Dec 15, 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    te erg nog een vraag vergeten.. heb van iemand gehoord dat tarwekiem olie goed is om te nemen om sneller zwanger te zijn. wat vinden jullie hiervan?

bedankt!

3. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Goedenavond,

een zwangerschapstest kan een tijdje positief blijven, maar als je in november al de miskraam gehad hebt, mag je verwachten dat de test inmiddels negatief is. Is het een mogelijkheid dat je opnieuw zwanger bent? Zeker omdat je zwangerschapsverschijnselen toenemen. Na een miskraam kan je nog wel 11 dagen vloeien. Soms kan er nog een klein wondje zitten op de baarmoedermond, wat door gemeenschap of door hard persen bij ontlasting open kan gaan en wat bloedverlies kan geven. Je kan ook last hebben van een aambei, die wat bloedverlies geeft bij de ontlasting. Maar vaak doet het dan ook pijn bij het hebben van ontlasting.
    Ik heb zelf geen ervaring met tarwekiemolie, ook niet in de praktijk. Ik weet wel dat mogelijk een goede invloed heeft op de innesteling van de eicel en een positief effect op de vruchtbaarheid. Ik hoop dat ik je vragen heb kunnen beantwoorden en anders hoor ik het graag.

Groetjes Monique

Share This Page